Nissan v Česku? Loni se mu nedařilo, letos prý zabere

38 komentářů

ufi
22. února • 19:56

ale v tomhle věku je potřeba jiný auto než juke. takový, aby tam šlo do kufru narvat kočár, případně hromada jiných věcí, velký nákup pro rodinu, pohodlný přístup k zadním sedačkám, když dítě hodlá blít, a vzadu místo na nohy, když je případně odvízt někam rodiče, a aby při sezení neměli nohy do praku kolem předních sedaček a mohli pohodlně vystoupit

Saj
22. února • 11:44

nevím, čemu se divej. By museli nabízet trochu slušná a vypadající auta, ne ty jejich chrchle. Ostatně nissan snad kromě 350z,370z dělá samý šílenosti, včetně nejhoršího nápadu, spojení s renaultem. Musej přijít s nějakou bombou.
Recept na úspešnost je udělat kvalitní automobil, prakticky řešený, s úsporným ale výkonným motorem, sexy elegantním designem, dobrým kufrem včetně přístupu. To umí dobře škodovka, s jejich oktávkama. Pak se není čemu divit, že je to nejen v ČR bestseller...

Skyline
22. února • 12:14

:-D Recept na uspesnost automobilu je udelat prumernou krusku za vysokou cenu a usetrene penize z vyvoje narvat do marketingu. To umi dobre skodovka, nejen s oktavkami, ale i s tou zrudou fabii. Bestseller je to v CR hlavne proto, ze je to domaci automobilka. Nebo ti pripada divne, ze se v Nemecku prodavaji hlavne nemecka auta a ze Fiat toho proda v Italii vic, nez na Slovensku? :-D

Shimi
22. února • 12:38

to Skyline: A co to má proboha společnýho s portfóliem Nissanu v ČR?

Skyline
22. února • 13:14

Ja psal neco o portfoliu nissanu v CR? Zkus sledovat diskusi, jsi nejakej roztrzitej;-)

Shimi
22. února • 13:37

to Skyline: No ty právě ne, ale Saj ano. Ty už ani nevíš, na co reaguješ. Ale abys neřekl, tak já ti to přeložím. Až začne Nissan ve svém portfóliu nabízet auto typu Octávie, Superb, atd., tak potom bude úspěšný a bude to ten správný recept. Chápeme?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Skyline
22. února • 13:54

Vim, dohledat obsah v par radcich textu je pro tebe obcas velmi narocne, natoz potom, kdyz si to mas dat do souvislosti s reakci;-)"Recept na úspešnost je udělat kvalitní automobil, prakticky řešený, s úsporným ale výkonným motorem, sexy elegantním designem, dobrým kufrem včetně přístupu. To umí dobře škodovka, s jejich oktávkama. Pak se není čemu divit, že je to nejen v ČR bestseller..."

Shimi
22. února • 14:18

to Skyline: Nic, to nemá smysl, tady je veškerá snaha marná. Jestli ti to nedochází, tak to v uvozovkách je právě to portfólio, které Nissanu chybí. Ale nechme to být, mě už to nebaví.

Skyline
22. února • 15:19

...a soucasne je v tech uvozovkach napsan usmevny blabol, na ktery jsem se rozhodl reagovat ja. Mas-li s tim problem, tak si ho uzij:-P

lamal_SK
22. února • 16:44

chlapci vas dvoch sledovat je obas zabava, dotahujete sa na totalnej (k) :-Dteraz to viazne asi tam, ze Sky skritizoval ochcavku ako auto lebo to je podla neho smejd + blby recept na kvality wagen a Shi zas kritizoval chybajuci model v nissane v triede ochcavka.... rec ale asi zacala o tom co chyba v modelovej rade nissanu tj to co som ja napisal v uplne prvom prispevku, len veta ma dva vyznamy a kazdy si šteká o tom svojom :-D

Adam
22. února • 11:44

AHoj,meli by vratit Patrol dnes tu máme na výběr jen landcruiser nebo landcruiser:-)

jose
22. února • 17:09

no v rusku a na ukrajině se nová verze už prodává;-)

dall
22. února • 16:48

i kdyz tu jeste hlítka byla, tak stejne byl na vyber jedine Landcruiser :-)

ObiWanKenobi
22. února • 9:03

ta krabica, predalo sa jej aspon 10ks? :-) Nissan nema poriadne auto v ponuke, kde su casy ked robili Almeru a Primeru?

Shimi
22. února • 8:08

Já se těm i*iotům musím prostě smát. Dokud jejich manažeři nevystrčí hlavu ze své p*dele a nepochopí, jaké modely táhnou prodeje v ČR, a nejenom u nás, tak se budou potácet, respektive potápět, dál. I tomu největšímu diletantovi musí být jasný, že pokud tu nebudou nabízet klasického hatchbacka + kombi verzi v nižší střední a klasický sedan + kombi verzi ve střední třídě, tak jim na našem trhu pšenka nepokvete. Už vidím manažera, jak si jde k Nissanu vybrat káru a místo toho, aby sáhl po střednětřídní limuzíně s V6, automatem a masáží, sáhne raději po uskákaným mrňavým Qashqaii s bakelitovým vnitřkem. O zgarbu typu Juke se nemá cenu ani zmiňovat. Micra a Note jim trn z paty opravdu nevytrhnou.

Skyline
22. února • 12:11

Dnesni manazer dle prodeju obvykle specha pro nejakou dieselovou ctyrvalcovou rachtacku, takze me kritika absence "V6 v automatu s masazi" docela rozesmala:-D Ze se ptam, kdo takove limuziny ve stredni tride vlastne dela a kolik se jich proda, ze je bez toho Nissan ztraceny?

Shimi
22. února • 12:27

to Skyline: Že ty vždycky bereš všechno tak doslova. Zkus číst mezi řádky. Napovím ti, bylo to řečeno tak trošku s nadsázkou. Všichni to pochopili, jen Sky se v tom musí opět nesmyslně rýpat. Je snad na té nižší střední a střední třídě něco nepravdivého? Kdyby bylo, tak nám Nissan nepláče do klína.

Skyline
22. února • 13:21

Jasne, vzdycky a vsude:-D Napsals nesmysl, tak jsem se zeptal - no a vysledek je "ja to tak nemyslel":-DZe nissanu chybi normalni nabidka v nejprodavanejsich tridach snad neni treba nijak zvlast resit. Vi to i ten pan manazer, ale co ma jako rict? Ze se ti nahore dohodli, ze levne sunky doda dacia, nizsi stredni a stredni rencek a na nissan zbyly crossovery, ktere ovsem v CR vzhledem k jejich pomeru cena/uzitna hodnota zas takovym ternem nejsou? Samozrejme, ze se snazi lidi presvedcit, ze kvasak je auto pro firmy, stejne jako se snazi Skoda presvedcit zakazniky, ze octavia je autem stredni tridy, na tom se prece neni cemu divit.;-)

Shimi
22. února • 13:52

to Skyline: V dobách Almer a Primer tu nebyl Megane a Laguna? U Micry to krytí s Renckem a Dáčií nevadí a u ostatních by to vadit mělo? Ta strategie jim jednoduše kulhá na obě nohy. Když se můžou navzájem pokrývat u koncernu, tak proč by nemohli u Nissanu. Ale to je fuk, ať si to dělaj jak chtěj, jejich boj. Já se jen směju těm jejich plačkům.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Skyline
22. února • 14:00

V dobach Almer a Primer mel Renault na chod Nissanu vliv vskutku pramaly, takze se ptas jako trubka.;-) Obe auta prezila fuzi akorat o jednu generaci.Proc nevadi kryti micry s cliem nevim, mel by ses zeptat spis v Nissan/Renaultu. Ze ta strategie nevychazi jsem uz psal, ze je vcelku logicke (u nas). Ani v koncernu se vse 100% neprekryva, vzdyt kazdou chvili nejaky skodifkar fnuka, jak mu zly volcvagn brzdi genialni skodovenku.

gr
22. února • 9:24

presne tak, tenhle pan absolutne nechape pokrivene realie ceskeho trhu...

Nikoloki
22. února • 8:00

Jasně, přesně to jsem já - stárnoucí páprda ve věku 55 let, jenom ta škaredá starucha u mně, svobodného, chybí. Z Jukova vzhledu nejsem nejnadšenější, ale Juke 1.6 DIG-T M-CVT 4×4 je to auto splňující prakticky všechny mé představy, které jsem měl po dobu 14 let ježdění s Microu s CVT: je větší než Micra a není to manažersky přerostlá více než čtyřapůlmetrová obluda, má CVT, je to čtyřkolka a je hodně hbitý. Jenom kvůli dodací lhůtě jsem si ho neobjednal - objednav ho dnes dostal bych ho nejdříve v srpnu a tak se stále ještě rozmýšlím, jestli nekoupit něco, co bych dostal rychleji. Takže pokud chce mesijé direktor prodat více Nissanů, tak ať mi zařídí rychlejší dodání Juka 1.6 DIG-T 4×4 M-CVT :-)) ...

Skyline
22. února • 12:06

Po 14 letech jezdeni s Microu je par mesicu dodaci lhuta problem?

Nikoloki
22. února • 23:12

Je, protože mi tu Micru pár loupežníků při pokusu o ukradení poničilo tak, že s nevyplatí ji opravovat (za cca 30000 Kč) a tak jsem bez auta. Jinak bych na Juka v pohodě počkal.

Skyline
23. února • 12:19

Uff, to cloveka skutecne "potesi". Sekat ruce. Cekani pul roku dostava uplne jiny rozmer. Alternativne koupit neco kolem 50k, co se za pul roku zase za 50k proda, ale chapu, ze to neni reseni pro kazdeho, riziko nulove urcite neni (ale treba takove auto od kolegy z prace nebo nekoho z rodiny by nemuselo byt az tak zle).

Ef
22. února • 7:22

Nissany jsou kvalitní auta za rozumnou cenu s dobrou spolehlivostí a životností. Jinak co se týká modelů, tak mně osobně mrzí, že v evropě vypustili klasický auta ve prospěch crossoverů. Ale vzhledem k maržím, který dnes jsou ve nižší střední a střední třídě, se ani moc nedivím. Možná je lepší prodat tisíc aut se stotisícovou marží, než 10 tis aut s tisícovou marží. Jinak pro ty co je jim smutno po primeře a maximě je tady Infiniti a to jsou fantasticky dotažený auta.

lamal_SK
22. února • 9:44

infiniti su super, lenze su cenovo inde ako primery a almery.... co ponukala primera almera vo svojej cene ? jednoznacne bezkonkurencny podvozok s napravami MULTILINK v predu aj zadu, perfektne motory hlavne 2.0 benzin, na tu dobu velmi tuhu kasnu a robustne spracovanie + nenarocnost a vysoku odolnost... sice to neboli podla vacsiny ludi krasavice a to bol asi kamen urazu aj dnes sa da na perimeru 1 generacie urcite lepsie pozerat jak na passat z tych rokov...a pre vsetkych co maju radi stary TOPGEAR odporucam toto kde TIFF NEEDELL tiez vedel ocenit co ponuka primera..... vacsina ludi to ale nevedela skodawww.youtube.com ...

Mino
22. února • 20:13

Jo, Primera 2.0 je fajn. Jednu takovou mam uz pres tri roky a jsem spokojen i pres znacne stari. Kdybych si mel kupovat nove auto, u Nissanu bych nezakotvil ani omylem, protoze opravdu nenabizi vubec nic normalniho.

lamal_SK
23. února • 2:17

jo tiez mam vyse 3 roky primcu 2.0 a som takisto spoko a tiez by som asi nesiel do new nissanu mozno este do altimy keby tu bola pripadne infinity..... len neviem ci by som nesiel radsej do subaru alebo bmw.... popri primere som jazdil dost aut a malo co jazdi ako primera tak uz do horsieho nechcem ist B-]

Ef
22. února • 11:14

Neboj INFINITI bude muset s cenama dolu aby mohli prodávat a oni to vědí. Už dnes stojí v Brně vystavený dve uplně nový G37 za 690 tis a G37x za 740 tis. fantastická cena za 320 koní ve čtyřkolce v plný výbavě. kdybych neměl na krku ještě dva roky uvěru tak už mně stojí v garáži.

Skyline
22. února • 12:05

Kde ta auta stoji? Chapu nejake slevneni, ale precejen pul mega dolu image moc nepomaha. G37x je fantasticke auto, skoda nekterych drobnosti, ktere u auta za 1.2M zamrzi. Za 740k uz by to byl ale no-brainer.

Ef
22. února • 12:10

V auto palace ve Slatině v prodejně Volvo v horním patře. Mám ty akční auta i v mailu kdybys to chtěl poslat..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Skyline
22. února • 13:36

Na strankach infiniti ani AP nic neni, tak to kdyztak hod na skyline1(kyselarybicka)centrum.cz.

Radek.
22. února • 3:49

Hezky nám to žabožroutskej mesijé direktör vysvětlil - když ani Kváčkaj nepovažuje za "esúvéčko", pak je asi opravdu nesmysl ty jejich plechové hroudy kupovat (...a to z těch jejich smrkanců prodává zdaleka nejlíp).
A ostatní "modely"? Podle prodejů asi nejsem zdaleka sám, komu se při reklamě na "Auto Houmr" (Juke) zvedá kufr - pokud jsem viděl, tak tenhle neforemnej grc s lampama pro přistávající letadla fakt pořizujou leda stárnoucí páprdi - jako trest svejm škaredejm staruchám, aby je pak snadněji "odlišili" na parkovišti...

Skyline
22. února • 8:10

Juke je skutecne designovy narez, ale zase na rozdil od jeste vetsich hnusu typu Fabie se na to clovek nemusi divat kazdy den na ulici.;-)

Nenno
22. února • 4:02

:-) To co nabízejí je dneš velice konvenční a navíc tim vzledem moc nenatchnou .. Jestli počítají s uspěchem to nevím. Pokud zlevní modely aspon o 200-300 tisic tak možna ale myslim si že to asi stejně nepomůže.:-/:-(3-[;-)

lamal_SK
22. února • 2:04

hej a to co bolo najlepsie ako primera /GT/ alebo maxima V6 zrusili.... nemaju klasicky sedan primera, maxima, nemaju hatchbag almera a chcu tu predavat.... si myslia, ze s microu, crosoverom a potom GT-R a 370z spravia dieru do sveta.... pritom trieda octavia-passat a fabia-golf su takmer najpredavanejsie triedyv USA maju Altimu nechapem preco to sem nedonesu, ja sa ani necudujem, ze si to tu nikto nekupuje... boja sa diesla ? keby spravia poriadnu reklamu verim ze Altima sa tu uchyti pomaly i ked ktovie je to predsa robene auto pre ine trhy.... spravit tak novu primeru aj almeru by bolo fajn ale je to uz len sen.... pritom technika by mohla byt zaujimava, nissan vie podvozky aj spracovanie aj motory...skoda

jozo
24. února • 9:47

Len nie prosim hatchback Almera....myslel som si, ze nemoze byt horsie auto ako F2 1.2 HTP, ale almera ho s prehladom tromfla. Uplny fajl to auto...mame obidve vo firme, ale radsej idem tou fobiou ako almerou a nie je to tym, ze je firemne. To auto proste od kupi: nepresne radenie, lacne plasty, vedenie sedadiel o nicom, ..proste hnus

Doporučujeme

Články odjinud