Nissan ukazuje, jak lze při kempování využít staré baterie elektromobilů

Jarmilek  |  19. 02. 2019 17:28

A pak co? Naházet do moře?

Odpovědět  |   | 
ortodoxní škodovkář  |  19. 02. 2019 18:36

jj to je ten slavný přechod na elektromobilitu .nejenže se bude muset postavit plno jaderných elektráren a z uhelných se bude kouřit o stošest protože to nebude stačit.co2 stejně neklesne protože místo z aut to půjde komínem z různých spaloven veškerého bordelu a pneumatik a uhelek a navíc nám přibudou miliardy tun vyjetých nepoužitelných baterii .růžová to budoucnost. ale co po nás potopa

Odpovědět  |   | 
ortodoxní škodovkář  |  19. 02. 2019 18:03

neznám nic lepšího než se táhnout s karavanem x kilometrů a tam se vyprázdnit do latríny a pak si to všechno odtáhnout domů

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  19. 02. 2019 19:39

Hm... stan za půl mega, to je teda opravdu kempování na úrovni

Nebylo by lepší, pokud by elektromobil umožňoval i odběr el. energie, že by teda sloužil jako zdroj a nejen spotřebič? To znamená, na dobíjecí zásuvku připojit kabel, k tomu nějaký měnič nebo co a dávalo by to normálně 220 V. Na kempování ideální a moc by to tu baterku ani nevycuclo, když na 7 dní stačí 700 Wh a baterka EV má kapacitu několik (desítek) kWh, ne? Umožňuje toto vůbec nějaký aktuální EV na trhu? To se mi zdá jako užitečná funkce.

Odpovědět  |   | 
ortodoxní škodovkář  |  19. 02. 2019 19:49

za stan za pul mega mám 20 luxusních dovolených a nemusím si srát pod podlahu

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  19. 02. 2019 20:57

Tomu se rika prokazat medvedi sluzbu Kazdy podobny geni(t)alni napad jen nahrava odpurcum a usklebkarum elektromobility. Je to drahe, je to obejvne asi jako dalsi ####### na usb misto na baterky, neresi to 'co pak'.

Odpovědět  |   | 
ortodoxní škodovkář  |  19. 02. 2019 21:11

před 100 lety se nám ježdění na ropu zdálo jako celkem dobrý nápad a kam to dospělo.za dalších 100 let další generace budou řešit kam s těma vyježděnejma baterkama a vyhořelím jaderným palivem z jaderek, protože bude potřeba stavět nové ,aby bylo na co jezdit .podle mě je to další slepá ulička .ale jak říkám mě už se to netýká a ostatní generace ať si tady dělají co chtějí.jen doufám ,že se na tuhle blbou planetu znova nenarodím

Odpovědět  |   | 
puk123  |  20. 02. 2019 08:20

Jo, uvnitř vyspělá technika včetně mikrovlnky, ale na pár prkýnek, kterými by vyrovnali vozík před ustájením, zapoměli.

Odpovědět  |   | 
JirkaK  |  20. 02. 2019 23:44

Když se takový vozík připojí za elektroauto, rázem mu klesne dojezd z 300 na 200 km.... Nebylo by lepší ty staré baterky použít na prodloužení dojezdu? Kdyby takový vozík s pomocnou sadou baterek prodloužil dojezd řekněme z 300 na 450km, už by se s tím dalo něco podniknout... A v kempu se normálně připojit na zásuvku?
I když.... Na cestu do Chorvatska by stejně za ten elektromobil bylo potřeba připřáhnout tohle: http://www.autodily-roudnice.cz/user_inc/detail.php...

Odpovědět  |   | 
puk123  |  21. 02. 2019 07:25

Nebo na trase na jih vybudovat přepřahací stanice. To už taky kdysi fungovalo.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

12.  7.  2020 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 47 N/A
Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 50 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A