Nissan Tiida: omlazení japonské verze

Model Tiida není v Japonsku ani zdaleka takovou novinkou jako v Evropě. Na Starém kontinentu se tenhle model začal prodávat teprve v uplynulém roce, ale je třeba si přiznat, že příliš zákazníků neokouzlil. Naopak, v Japonsku se tenhle model úspěšně prodává již čtyři roky, a tak přichází na řadu facelift.

Automobilka přichystala nový kabátek jak pro hatchback, tak pro sedan s přívlastkem Latio. Změny se dotkly zejména přední části a to konkrétně masky chladiče, světlometů a nárazníku. Na atraktivitě mají přidat i nové kryty disků kol. Pětidveřová verze se modernizace dočkala i v zadní části, kde přibyl nový nárazník a upravené světlomety.

Potěšující zprávou je i to, že v interiéru došlo k použití nových kvalitnějších plastů a potahů. Na výběr jsou i nové vzory a barvy čalounění. Změnou prošla i přístrojová deska, která je nyní přehlednější. Za příplatek může mít zákazník ve svém vozidle satelitní navigaci, pevný disk s pamětí až 30 GB, automatickou klimatizaci a ovládaní rádia umístněno na volantu.

Změn se dočkala i nabídka motorů, kam přibyl benzínový čtyřválec s objemem 1,8 litru. V nabídce figuruje i další novinka a to čtyřválec HR15DE s objemem 1,5 litru s napojením na převodovku Xtronic CVT s plynulým měnitelným převodovým poměrem. K většímu, 1,8 l motoru bude standardně montována šestistupňová manuální převodovka.

Nissan Tiida je často kritizován pro svůj těžkopádný vzhled a ne příliš dobrou kvalitu zpracování. Drobný facelift by jistě prospěl i evropské verzi.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nissan Tiida Hatchback

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nissan Tiida Latio
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 38 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků