Nissan Tiida: omlazení japonské verze

Model Tiida není v Japonsku ani zdaleka takovou novinkou jako v Evropě. Na Starém kontinentu se tenhle model začal prodávat teprve v uplynulém roce, ale je třeba si přiznat, že příliš zákazníků neokouzlil. Naopak, v Japonsku se tenhle model úspěšně prodává již čtyři roky, a tak přichází na řadu facelift.

Automobilka přichystala nový kabátek jak pro hatchback, tak pro sedan s přívlastkem Latio. Změny se dotkly zejména přední části a to konkrétně masky chladiče, světlometů a nárazníku. Na atraktivitě mají přidat i nové kryty disků kol. Pětidveřová verze se modernizace dočkala i v zadní části, kde přibyl nový nárazník a upravené světlomety.

Potěšující zprávou je i to, že v interiéru došlo k použití nových kvalitnějších plastů a potahů. Na výběr jsou i nové vzory a barvy čalounění. Změnou prošla i přístrojová deska, která je nyní přehlednější. Za příplatek může mít zákazník ve svém vozidle satelitní navigaci, pevný disk s pamětí až 30 GB, automatickou klimatizaci a ovládaní rádia umístněno na volantu.

Změn se dočkala i nabídka motorů, kam přibyl benzínový čtyřválec s objemem 1,8 litru. V nabídce figuruje i další novinka a to čtyřválec HR15DE s objemem 1,5 litru s napojením na převodovku Xtronic CVT s plynulým měnitelným převodovým poměrem. K většímu, 1,8 l motoru bude standardně montována šestistupňová manuální převodovka.

Nissan Tiida je často kritizován pro svůj těžkopádný vzhled a ne příliš dobrou kvalitu zpracování. Drobný facelift by jistě prospěl i evropské verzi.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nissan Tiida Hatchback

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nissan Tiida Latio
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků