Nissan Teana: slabý motor a spousta chromu v Číně k úspěchu postačí

Na včerejší tiskové konferenci byla představena třetí generace sedanu Nissan Teana pro čínský trh. Pohonná jednotka docela zaostává za vzhledem tohoto moderně vypadajícího automobilu…
Nissan Teana: slabý motor a spousta chromu v Číně k úspěchu postačí

Model Nissan Teana se na čínském trhu objevil v roce 2004 a o čtyři roky později byl následován druhou generací. Její působení nyní končí a dosud se v Číně prodalo více než 700 000 vozů řady Teana. Také v případě třetí generace jde o upravenou verzi zejména v USA prodávaného středního sedanu Nissan Altima, od kterého se liší především mírně upravenými světlomety vpředu i vzadu a masivními chromovanými lištami na přední masce, spodních částech dveří a zadním nárazníku.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nissan Teana, třetí generace svého druhu

Také nový Nissan Teana bude pro Nissan vyrábět jeho čínský partner v podobě společnosti Dongfeng Motors ve své továrně Xiangyang v provincii Hubei. O pohon Nissanu Teana třetí generace se postará výhradně nový zážehový čtyřválec QR25DE s objemem 2,5 l a výkonem 182 koní (134 kW), na který navazuje převodovka Xtronic s plynule proměnným převodem.

Nissan Teana: limuzína ve znamení luxusu

Nissan Teana: limuzína ve znamení luxusu

Pro Nissan je Teana v Číně vlajkovou lodí a výkonný viceprezident Nissanu Andy Palmer při zmíněné prezentaci poznamenal, že Teana je tam pro něj vším.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 22 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků