Nissan Teana: limuzína ve znamení luxusu

Japonská automobilka Nissan představila v Pekingu druhou generaci modelu Teana, jehož sériová verze je odvozena od studie Intima. Luxusně působící limuzína je určena především pro asijské trhy, kde má velký potenciál stát se oblíbeným vozem podnikatelů a manažerů.

Nissan Teana se svým designem a rozměry řadí mezi mohutněji vypadající vozy. Elegantní vzhled přitom podtrhují chromové lišty, boční přelis a protáhnuty přední světlomety. Automobilka slibuje, že uvnitř bude dostatek místa pro pět osob, přičemž pozornost byla kladena i na prostornost vzadu. Co se týče provedení, interiér by měl taky dýchat luxusem a tak lze předpokládat, že tvrdé a levně vypadající plasty automobilka nechá stranou.

Podle předběžných informací bude mít zákazník na výběr mezi zážehovým šestiválcem o objemu 2,5 litru a výkonnějším 3,5-litrovým agregátem VQ. V Číně bude model Teana standardně dodáván s 2,0 litrovým čtyřválcem, jehož největší výhodou jsou nízké náklady na spotřebu. O distribuci výkonu na kola přední nápravy se bude starat převodovka XTRONIC CVT. Bližší informace o tomto modelu by měly být k dispozici během několika dnů.

Klepněte pro větší obrázek 
Nissan Teana oficiálně
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Neoficiální snímky z katalogu
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků