Nissan Teana: limuzína ve znamení luxusu

Japonská automobilka Nissan představila v Pekingu druhou generaci modelu Teana, jehož sériová verze je odvozena od studie Intima. Luxusně působící limuzína je určena především pro asijské trhy, kde má velký potenciál stát se oblíbeným vozem podnikatelů a manažerů.

Nissan Teana se svým designem a rozměry řadí mezi mohutněji vypadající vozy. Elegantní vzhled přitom podtrhují chromové lišty, boční přelis a protáhnuty přední světlomety. Automobilka slibuje, že uvnitř bude dostatek místa pro pět osob, přičemž pozornost byla kladena i na prostornost vzadu. Co se týče provedení, interiér by měl taky dýchat luxusem a tak lze předpokládat, že tvrdé a levně vypadající plasty automobilka nechá stranou.

Podle předběžných informací bude mít zákazník na výběr mezi zážehovým šestiválcem o objemu 2,5 litru a výkonnějším 3,5-litrovým agregátem VQ. V Číně bude model Teana standardně dodáván s 2,0 litrovým čtyřválcem, jehož největší výhodou jsou nízké náklady na spotřebu. O distribuci výkonu na kola přední nápravy se bude starat převodovka XTRONIC CVT. Bližší informace o tomto modelu by měly být k dispozici během několika dnů.

Klepněte pro větší obrázek 
Nissan Teana oficiálně
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Neoficiální snímky z katalogu
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků