Nissan stahuje předokolku GT-R LM Nismo ze závodních tratí

Nissan stahuje předokolku GT-R LM Nismo ze závodních tratí

Po letošním propadáku během 24 h Le Mans se Nissan rozhodl dočasně stáhnout závodní předokolku GT-R LM Nismo ze závodů vrcholné kategorie šampionátu WEC. Kontroverzní koncepce na nejrychlejší nestačí.

Automobilka v tiskové zprávě uvádí, že chce sice závodit, ale že musí být také konkurenceschopná, aby dávalo závodění smysl. Podle Nissanu je největší problém v nedoladěné funkci systému ERS, který hromadí elektrickou energii a následně ji posílá na kola.

Předokolka vs zadokolka vs čtyřkolka: Záleží na tom ještě?

Předokolka vs zadokolka vs čtyřkolka: Záleží na tom ještě?

Nissan se při vývoji potýkal s řadou problémů právě kolem hybridního pohonu a protože nestihl auto dokončit včas před letošní sezónou, najel málo testovacích kilometrů.

Nyní bude závodní tým především auto testovat, aby bylo plně připravené na další sezónu. I když se hovořilo o tom, že vedení značky vůz ze závodů stáhne, přeci jen je v projektu GT-R LM Nismo utopeno moc peněz. A tak dostane ještě jednu šanci.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 871 km
Cena: 275 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 420 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 480 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: 19 970 km
Cena: 480 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2014
Stav: 36 794 km
Cena: 330 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků