Nissan Sport Concept: hothatch v New Yorku

Automobilka Nissan přichystala novou studii Sport Concept pro blížící se autosalón v New Yorku. Dvoudveřový sportovní čtyřmístný hatchback má dynamické křivky a sportovní line karosérie. Maska má velký nasávací otvor, z profilu zaujmou vytažené boční prahy, na zádi se objevil difuzor a střešní přítlačné křídlo.

V mohutných blatnících jsou dvacetipalcová kola s disky z lehkých slitin. Šestipaprskové ráfky zaujmou svým neotřelým designem. V interiéru má řidič a spolujezdec anatomicky tvarované sedačky s čtyřbodovými bezpečnostními pásy od firmy Nismo, sportovní divize Nissanu. Hliníkové luxusní doplňky v kabině doplňuje sportovní tříramenný volant.

O pohonné jednotce zatím nejsou k dispozici žádné informace. Nissan bude na autosalónu v New Yorku mapovat ohlasy návštěvníků a podle toho pak vedení rozhodne, zda Sport Concept půjde do sériové výroby.

Tip: Stáhněte si plakáty Nissanu Sport Concept.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků