Nissan Skyline V36: cesta ke GT-R vydlážděna

18 komentářů

alambert
5. října • 19:06

teda me se to auto libi, ale predni svetla mi pripadaji hooodne podobna mercedesu CLS....

infiniti
5. října • 15:24

infiniti

Tomáš B
5. října • 17:15

Když jsou zmíněné u těhle aut kolik stojí tam a tam, tak se mi vždycky otevírá kudla v kapse:-D 630tis.Kč:-P:-P:-P

Saman
5. října • 13:41

kdys se kouknu na legendu Skyline R34 , tak tohle nove Skylinatko me prijde jako chudej pribuznej i oproti 350Z, to auto tak z legendy degradujou na uroven masovky, fuj fuj fuj, co to ty Japonci v posledni dobe delaj :-/ , Impreza prisla v zakladu o kufr, Skyline prisel o dravost a jedinecnost, no hnuspri pohledu na R34 ma clovek respekt a z toho auta doslova ta sila cisi, ale z tehle kulaty obludky nebude mit strach ani kdejakej HH :-/

Me2d
5. října • 13:56

tak chudej pribuznej 350Z to neni, spis "bratranec s lepsim puvodem". Naopak proti 350Z je to auto lepsi - nema tu dementni vzperu v kufru, je 4mistny, a diky delsimu rozvoru i pohodlnejsi - tolik recenze.
Co se tyce oznaceni Skyline, to je fakt asi krok vedle.

Skyline
5. října • 15:01

Je potreba si uvedomit, ze Skyline je i sedan a prestoze jde o tu prestiznejsi cast nabidky Nissanu v Japonsku, zakladni 4D verze zadny respekt nebudila ani v dobe R34. GT-R nebyl zadny prodejni trhak a v dobe, kdy se Nissan hrabal z problemu si nemohl znacne slozite a vyrobne drahe auto dovolit. Proto se nova rada dala vic do mainstreamu (v ramci sve tridy) a tim padem duraz na sportovno vystridal duraz na vybavu a luxus. Ze u Nissanu nejsou hloupi dokazuje to, ze misto nejakeho oholeneho a "polovicniho" GT-R na platforme soucasneho Skyline se rozhodla pro vzkriseni GT-R jako samostatneho modelu. A jsem presvedcen, ze zatimco Skyline V36 je silne uhlazene GT, GT-R bude z uplne jineho soudku a o nedostatku respektu, nedej boze od nejakeho HH, nebude mozne hovorit.

xxx
5. října • 9:08

Ta fotka na pristrojovku je nejak divna

Skyline
5. října • 13:14

Na autech jako Supra, NSX nebo GT-R to vypada jeste veseleji. Osobne by me zajimalo, kolik z majitelu techto aut ma omezovac na 180 km/h skutecne funkcni.:-D

Petr Kuchařík
5. října • 12:16

Divná fotka to není, v Japonsku je maximální rychlost aut omezena na 180 km/h...

lexus
5. října • 8:58

no, téměř přesná kopie Infiniti G35 kupé...........ale vypadá to fakt dobře, u nás jich už pár jezdí

Skyline
5. října • 9:05

Jaka kopie? Vzdyt jde o stejne auto.

WildWave
5. října • 9:45

Toto je G37, nastupca G35.

Skyline
5. října • 11:28

Coz ovsem nic nemeni na tom, ze tento Skyline je uplne to stejne, co Infiniti, nikoliv kopie. Nebo bys snad o Acure TSX rekl, ze je to kopie Accordu?

puck
5. října • 8:23

mnaaam :-D

Martin
5. října • 9:08

ale tachometer je iba do 190 a nie v mph ale kmh. Co je .... Pocul som o dakych limitoch 280HP v Japonsku a mozno aj rychlostnom obmedzeni, ale zeby to zaslo az tak daleko,ze to bude mat dosah aj na tachometer, to som netusil.

puck
6. října • 7:38

njn, japonsko :-)

Skyline
5. října • 15:12

280 HP max vykon byla "gentlemanska dohoda" mezi automobilkami, ktera se vsak od pulky 90. let dodrzovala pouze papirove. Vsechna auta mela vykon max 280 HP, ve skutecnosti to vsak bylo casto jinak, napr. Supra mela asi 330 koni, Lancer Evo VI 300 apod.Pokud jde o rychlost, tak ta je v Japonsku dana zakonem na max 180 km/h.

IO
5. října • 8:35

a ja ze kukam na novy Lexus SC....lol a to je Nissan

Doporučujeme

Články odjinud