Nissan Sentra, americká Almera s podvozkem z Méganu

Automobilka Nissan představila svůj nový kompaktní sedan jménem Sentra. Ačkoli je určen pouze pro americký trh, je zajímavý i pro nás - nová Sentra má hodně společného s francouzským Méganem a je pokládaná za nástupce současné Almery.
Nissan Sentra, americká Almera s podvozkem z Méganu

Evropa má Almeru, Amerika bude mít Sentru. Takto by se dala definovat působnost nového modelu automobilky Nissan. Ta postavila nový sedan na C-platformě, na které dnes stojí koncernový Renault Mégane. Pro Nissan je to první vůz, který patří do C-segmentu a chce s ním uspět na americkém kontinentu. Nissan prozatím bližší informace o novém modelu taj. Sentru hodlá kompletně představit až v průběhu tohoto roku, aby mohl začít s jejím prodejem na přelomu toho letošního a příštího. Vůz dostane pod kapotu dvojici motorů, z nichž hlavně ten druhý ukazuje, že Sentra do Evropy namířeno nemá: koncernový čtyřválec, který bude spojen s převodovkou CVT, a také šestiválec, který vznikl ze společného vývoje Renaultu a Nissanu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Nissan Sentra
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

dnes | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků