Řidič "sportovního vozu" zřejmě neskutečně zaspal na startu. Ničím jiným nejde vysvětlit prohra s elektromobilem, jehož akcelerace na stovku trvá zoufalých 11,5 vteřiny
a zase mudrlant co videl el mobil len na videu. To bude tým ze kazdy elektromobil nadozenie cele desatiny sekundy priamo na starte - uz len tým ze nema ziadny zaber spojky a ze od 1ot/min ma k dispozicii plny krutiaci moment. Napr pri tesle /zial mam skusenost len s p85/ su prve dve tri sek doslova ohromujuce. A to vravim ako clovek co mal par rokov v garazi Hayabusu
Tolik nadažene při staru a pžesto mu stovka trvá přes jedenást vtěřin ? To teda moc dobrá vizitka není. A technické info pro speciálně tebe - netuším kde jsi přišel na tu jednu otáčku ale ten elektromotor má plný moment už od 0 ot./min.
Uf, nějak mi šišlá klávesnice 3-[
Kolik takových startů je pro Leaf udržitelných aby vždy vyhrálo nad supersportem?Když vidívám Teslu tak téměř vždy jela za kamionem (viděno 4x) jakákoliv prudká akcelerace rapidně sníží dojezd.Myslím ale, že pro malé vozy je elektropohon při dnešních používaných techno. celkem smysluplné v zemích kde mají vybudovanou síť dob.stanic. Těžší, větší vozy které jezdí po dálnici zatím nejsou vhodné s el.pohonem a SUV je na posledním místě.
neznizi.. Jeden plny kotol na 1/4 mile je u tesly tak mx 2km dojazdu dole. Takze s plnou baterkou mas do uplnej 0 k dispozicii teoreticky cez 70 sprintov. U tesly takmer 200 /realne okolo 150/ . A celkom rád si pozriem spojku AKEHOKOLVEK spalovaka co dá 70 poctivých sprintov na 1/4 mile./ Napr taky nissan GTR sa kludne porúca do vecných lovísk po 10 ostrom starte. Do buducnosti odporucam nemudrovat o nieco o com nemas ani pary
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.