Nissan se inspiroval Teslou. Leaf při sprintu porazí „sportovní vůz“

Nissan se inspiroval Teslou. Leaf při sprintu porazí „sportovní vůz“

Elektrické automobily mají při akceleraci zajímavou výhodu. Pohonné ústrojí neřadí, točivý moment nastoupí okamžitě a první metry tak jsou v podání Nissanu Leaf, ale třeba také VW e-up! velmi svižné.

Test Volkswagen e-up!: Elektřina poprvé v koncernovém podání  

Test Volkswagen e-up!: Elektřina poprvé v koncernovém podání  

Když k tomu přidáte pohon všech kol a pořádný výkon, jak to má Tesla Model S P85D, budou mít hodně práce i opravdové supersporty. Zřejmě touto skutečností se Nissan nechal inspirovat a připravil video, ve kterém se v efektním Drag Race představil právě Leaf a „sportovní vůz“.

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Jak uvidíte na půlminutovém videu, Leaf je rychlejší (k obrovské radosti jeho řidiče), zatímco onen „sportovní vůz“ „překvapivě“ prohraje. Je to docela zvláštní reklama, když si uvědomíme, že soupeřem Leafu je Nissan 180SX, což je auto z devadesátých let. 

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků