Nissan se inspiroval Teslou. Leaf při sprintu porazí „sportovní vůz“

Nissan se inspiroval Teslou. Leaf při sprintu porazí „sportovní vůz“

Elektrické automobily mají při akceleraci zajímavou výhodu. Pohonné ústrojí neřadí, točivý moment nastoupí okamžitě a první metry tak jsou v podání Nissanu Leaf, ale třeba také VW e-up! velmi svižné.

Test Volkswagen e-up!: Elektřina poprvé v koncernovém podání  

Test Volkswagen e-up!: Elektřina poprvé v koncernovém podání  

Když k tomu přidáte pohon všech kol a pořádný výkon, jak to má Tesla Model S P85D, budou mít hodně práce i opravdové supersporty. Zřejmě touto skutečností se Nissan nechal inspirovat a připravil video, ve kterém se v efektním Drag Race představil právě Leaf a „sportovní vůz“.

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Jak uvidíte na půlminutovém videu, Leaf je rychlejší (k obrovské radosti jeho řidiče), zatímco onen „sportovní vůz“ „překvapivě“ prohraje. Je to docela zvláštní reklama, když si uvědomíme, že soupeřem Leafu je Nissan 180SX, což je auto z devadesátých let. 

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv-G75: Co nabídne nejlevnější zoom-zoom?

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv G75

Zástupce segmentu B automobilky Mazda má v Evropě opravdu tvrdou konkurenci. Co všechno dostanete za tři sta tisíc?

22.  1.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků
Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

20.  1.  2019 | AutoRevue.cz | 11 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky