Nissan řeší netradiční problém. Modely Navara se rozlamují vejpůl

Majitelé vozů Navara jsou znepokojeni fotografiemi, které kolují po sociálních sítích. Pick-upy totiž po několika letech zreznou tak, že hrozí rozlomení auta.
Nissan řeší netradiční problém. Modely Navara se rozlamují vejpůl

Vlastníci Nissanu Navara druhé generace se navzájem informují o hodně netradičním problému. Vozy po několika letech užívání reznou tak intenzivně, že dochází k fatálnímu poškození karoserie. V několika případech se dokonce stalo, že se automobil rozlomil na dva kusy.

O problémech vozů japonské automobilky informoval The Sun. Jen ve Velké Británii se prý podobné defekty mohou týkat až 35 000 aut.

Bezpečnost | Audi

Audi a VW svolávají statisíce aut. Hrozí požár i selhání airbagů

„Jel jsem pomalu. Bojím se pomyslet na to, co by se stalo, kdybych jel o něco rychleji. Je ostudné, že takové vozy vůbec mohou na silnice,“ cituje deník jednoho z majitelů, kterému se vůz rozpůlil, když táhl karavan. V té době byla ve voze také jeho těhotná přítelkyně. Muž se připojil k ostatním znepokojeným majitelům, kteří si na Facebooku vyměňují tyto zážitky. Komunita o rozpůlených modelech Navara má už 16 tisíc členů.

Bezpečnost | Maserati

Maserati svolává 50 tisíc vozů. Zkrat může způsobit požár auta

Problémem se už zaobírá vláda Spojeného království, která bude situaci v nejbližších dnech analyzovat a následně budou vyřčena první opatření. „Nissan by měl tyto modely svolat a přesvědčit se, že jejich používání je zcela bezpečné,“ uvedl Huw Merriman, člen britského výboru.

Nissan své Navary svolával už v roce 2013. Modely postavené ve Španělsku měly problémy s tažným zařízením. Někteří vlastníci dokonce spekulují o tom, že se automobilka snaží celou situaci udržet v tajnosti. Kuriózních fotografií na sociálních sítích ale přibývá. Podle prvních odhadů se trable mohou celosvětově týkat až dvou set tisíc vozů.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků