Nissan Qazana: netradičně zpracovaný crossover

Japonská automobilka Nissan avizovala představení nového konceptu dlouho dopředu, přičemž s postupným odhalováním tohoto extravagantně působícího crossoveru vůbec nespěchala. I navzdory svému vyloženě „ulítlému” vzhledu ale nabízí Qazana pohled na několik unikátních řešení, z nichž některá se objeví v sériových Nissanech.

„Městský crossover“, který má být jakousi odpovědí Nissanu třeba na novou Kiu Soul, disponuje pokročilým pohonem všech čtyř kol s funkcí All Mode, která dokáže přizpůsobit distribuci výkonu na kola vzhledem k aktuálním podmínkám a potřebám řidiče. Bezmála čtyři metry dlouhý vůz s rozvorem 2530 mm nabídne dostatečně prostorný a především vzdušný interiér jako ze sci-fi filmu, v němž se vyjímají zejména karbonová sedadla a technikou prošpikována palubní deska.
Futuristický crossover na 20-ti palcových kolech se sériové výroby jen tak nedočká, avšak některé z jeho prvků se stanou součástí výbav u jednotlivých modelů již v následujících letech.
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Nissan Qazana
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků