Nissan Qashqai+2: sedm je víc než pět

Nissan přišel na to, jak jednoduše světu oznámit, že daný model má něco navíc. Dvojka v názvu značí, že vůz pojme více pasažérů.

Japonský Nissan představí v létě tohoto roku novou verzi svého velmi úspěšného modelu Qashqai. Půjde o prodlouženou verzi, která pojme až sedm pasažérů, tedy o dva více, než současný model. A nazval ho nápaditě Quashqai+2, to aby nikdo nepochyboval, s čím má tu čest.

Qashqai+2 má prodloužený rozvor o 135 mm na 2 765 mm a délka narostla dokonce o 211 mm na 4 526 mm. Vůz je navíc i o téměř 40 mm vyšší, to kvůli třetí řadě sedadel.Tyto změny mají zajistit dostatek místa pro posádku, ale již nyní je z nich patrné, že třetí řada nebude nějak mimořádně prostorná. Variabilitě interiéru má pomoci i pozměněné řešení druhé řady sedadel - na rozdíl od krátké verze, kde je druhá řada sedadel dělená v poměru 60/40, je v Qasqai+2 rozdělena poměrem 40/20/40. O lepší dojem z vnitřního prostoru se pak postará jiná novinka v nabídce -atraktivní panoramatická střecha.

O pohon Qashqai+2 se budou starat čtyři motory z nabídky klasické verze, ke kterým bude na výběr manuální, automatická a CVT převodovka. Čtyřkolka bude dostupná pouze pro dvoulitry, slabší verze si budou muset vystačit s pohonem předních kol.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nissan Qashqai+2
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků