Nissan Qashqai: nová generace přináší více stylu a možností

Značka Nissan představila novou generaci svého populárního středního SUV Nissan Qashqai.

O přípravách této premiéry jsme vás informovali již dříve, ovšem teprve nyní vám můžeme nabídnout všechny důležité informace a oficiální snímky. Hned od prvního pohledu je jasné, že nový Qashqai je koktejlem stylistických vlivů z ostatních moderních Nissanů a že vyniká poněkud sebevědomějším pojetím než Qashqai současný. Prodávat se začne už na počátku ledna.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Qashqai v provedení pro modelový rok 2014

Nelze přehlédnout poněkud dynamický profil se svažující se střechou, jež je zakončena střešním spoilerem. Přední i zadní svítilny nesou zdroje LED a k lepší aerodynamice mají přispět samočinné klapky před chladičem. Ty se zatím stanou doménou verzí s vznětovými motory a manuálními převodovkami.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér má být prostornější a lépe vybavený

Interiér má vynikat moderně střiženým designem a kvalitnějšími materiály, těšit se můžeme i na zábavní systém NissanConnect se sedmipalcovým dotykovým monitorem či na objemnější zavazadlový prostor.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nissan Qashqai 2014

Nissan Qashqai modelového roku 2014 stojí na nové podlahové plošině CMF (Common Module Family) konsorcia Renault-Nissan, díky níž má být novinka až o 40 kg lehčí než stávající generace. K mání budou zážehové motory 1,2 DIG-T/85 kW a 1,6 DIG-T/110 kW a vznětové agregáty 1,5 dCi/81 kW a 1,6 dCi/96 kW. Převodovky standardně manuální a pohon předních kol, náhon všech kol za příplatek.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků