Nissan Qashqai konečně dostal silnější benzínový motor

6 komentářů

Michal Soukup
2. ledna • 12:18

Mám onu jedna dvojku a jsem maximálně spokojený. Jasně, že tato nová jedna šestka bude asi žihadlo, ale věřte nebo ne, pro klidnou jízdu mi slabší motor fakt vyhovuje. No a co se týče spotřeby, před koupí jsem četl jak při testech všichni jezdí za 8l/100km a na takovou spotřebu se prostě neumím dostat. Jezdím za 6,5l/100km to když se nehlídám a jezdím na maximální povolenou rychlost. Letní dovolenou 1.800km po německých dálnicích kde jsem ho nešetřil, po rakouských, kde jsem dodržoval maximálku a nakonec výlet na Grossglockner a po návratu průměrná spotřeba 6,8l/100km. Jak říkám, když neslintáte nad parametry, bude normálním lidem stačit i ta jedna dvojka. A torzní zadní náprava? No problemo ;)

bubulak
7. listopadu • 7:53

Takže si to shrňme - automat jen k naprosto tragicky slabému benzinu, verze 4x4 chybí v benzínu úplně, kombinace 4x4 s automatem také neexistuje a všechny verze kromě 4x4 mají zastaralou zadní nápravu a cena ve slušné výbavě kolem 600 tisíc. Opravdu netuším, proč je tohle nejprodávanější SUV v Evropě.

lamal
7. listopadu • 12:49

Zastaralu zadnu napravu ma aj triedny etalon VW Golf aj s Octaviou keby si cital testy alebo sa aspon zviezol tak by si vedel, ze u Nissanu to nie je zasadny problem a aj ta naprava funguje bez kompromisov.Nissan vie co sa v EU predava, kolko malych oturbenych benzinakov predava konkurencia v 4x4 a automate ? No schvalne daj nejake cisla... drviva vacsina je diesel + 4x4.Pravdepodobne po vzore Juke, bude turbo len 2kolka, co je mozno trocha skoda... Nevies ako bude fungovat nove CVT, ale predpokladam, ze pojde po vzore Subaru a nebude to uz ziaden vysavac, ale rozumne pracujuca prevodovka, 1.2 ma ako taky krutiak od spodu a nejake mrtve pasmo CVT moze pekne maskovat, takze to naopak moze fungovat celkom slusne... pokial to este nikto neodskusal tak nepis tragicke scenare..Kvasak je najpredavanejsie auto v EU vdaka prvej generacii a nie vdaka tejto, tak neviem comu zas nechapes... to ci nadviaze na uspech predchodcu sa este len uvidi.. B-]

legnaw
7. listopadu • 13:35

malé jazykové okienko.."ČOMU nerozumieš?" a "ČO nechápeš".... nikdy nie naopak... B-]

2mato
7. listopadu • 20:02

jazykové okienko si nechaj do školičky

Jirka
7. listopadu • 12:43

protože je moc hezký. Nikoho dneska technický detaily nezajímají, jinak by se spousta aut ani nedala prodávat :)

Doporučujeme

Články odjinud