Nissan Qashqai dostal facelift. Nyní vypadá naštvaně

Nissan Qashqai se v rámci faceliftu inspiroval i u malé micry. Nově nabízí polo-autonomní řízení.

Agresivnější design přídě se inspiroval u nové generace modelu Micra, který se probojoval až do finále letošního evropského auta roku. Jiné jsou i oba nárazníky a světla. Přední světlomety používají technologii LED a na rozdíl od zadních svítilen nezměnily jen grafiku, ale i tvar.

Největší novinkou je technologie autonomního řízení, která se jako první z mainstreamových SUV nabízí právě v Qashqaii. Nissan bude umět samostatně řídit, akcelerovat a brzdit v rámci jednoho pruhu na rychlostních silnicích.

Nissan testuje druhou generaci autonomního Leafu. Jezdí v Londýně

Nissan testuje druhou generaci autonomního Leafu. Jezdí v Londýně

V příštím roce bude k dispozici aktualizace, díky které bude Qashqai schopen samostatně měnit jízdní pruhy. Do roku 2020 chce Nissan nabídnout plně autonomní řízení.

Vzrůstající konkurenci bude Qashqai čelit se stejnou paletou motorů jako doposud. Na výběr bude z aliančních agregátů Renault-Nissan. Zážehové mají objem 1,2 a 1,6 litrů. Vznětová je patnáctistovka a šestnáctistovka.

Sledujte náš online přenos ze ženevského autosalonu:

Autosalon v Ženevě ONLINE: Sledujte s námi všechny klíčové okamžiky

Autosalon v Ženevě ONLINE: Sledujte s námi všechny klíčové okamžiky

Prohlédněte si kompletní fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků