Nissan Qashqai dostal facelift. Nyní vypadá naštvaně

Nissan Qashqai se v rámci faceliftu inspiroval i u malé micry. Nově nabízí polo-autonomní řízení.

Agresivnější design přídě se inspiroval u nové generace modelu Micra, který se probojoval až do finále letošního evropského auta roku. Jiné jsou i oba nárazníky a světla. Přední světlomety používají technologii LED a na rozdíl od zadních svítilen nezměnily jen grafiku, ale i tvar.

Největší novinkou je technologie autonomního řízení, která se jako první z mainstreamových SUV nabízí právě v Qashqaii. Nissan bude umět samostatně řídit, akcelerovat a brzdit v rámci jednoho pruhu na rychlostních silnicích.

Nissan testuje druhou generaci autonomního Leafu. Jezdí v Londýně

Nissan testuje druhou generaci autonomního Leafu. Jezdí v Londýně

V příštím roce bude k dispozici aktualizace, díky které bude Qashqai schopen samostatně měnit jízdní pruhy. Do roku 2020 chce Nissan nabídnout plně autonomní řízení.

Vzrůstající konkurenci bude Qashqai čelit se stejnou paletou motorů jako doposud. Na výběr bude z aliančních agregátů Renault-Nissan. Zážehové mají objem 1,2 a 1,6 litrů. Vznětová je patnáctistovka a šestnáctistovka.

Sledujte náš online přenos ze ženevského autosalonu:

Autosalon v Ženevě ONLINE: Sledujte s námi všechny klíčové okamžiky

Autosalon v Ženevě ONLINE: Sledujte s námi všechny klíčové okamžiky

Prohlédněte si kompletní fotogalerii:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků