Nissan Qashqai 1,5 dCi s posílením od firmy Superchip

Specializovaná britská ladičská společnost s příznačným jménem Superchip přichází s novým programem řídicí jednotky zvyšující výkon na 130 koní.
Nissan Qashqai 1,5 dCi s posílením od firmy Superchip

Populární lehké SUV Nissan Qashqai se v současnosti prodává ve verzi představené na počátku modelového roku 2012, jež kromě úprav výbavových specifikací a drobných retuší karoserie přinesla také drobná vylepšení pohonných jednotek. V rámci nich se vznětový motor 1,5 dCi dočkal filtru pevných částic, normy Euro V a výkonu zvýšeného ze 108 na 110 koní (78/81 kW).

Test Nissan Qashqai 1,5 dCi: suburban

Test Nissan Qashqai 1,5 dCi: suburban

Firma Superchip připravila pro tuto verzi motoru nový program řídicí jednotky, jenž přináší posílení na hranici 130 koní (96 kW), a to již při 3 721 ot./min. (standardně 4 000 ot./min.).

„Jednotka 1,5 dCi jde rychleji do otáček, reaguje rychleji na pokyny řidiče a z předjíždění, rychlé jízdy a tažení přívěsu dělá příjemné zážitky.“ (Superchip)

Točivý moment nově vrcholí hodnotou 277 Nm při 2 259 ot./min. Podle pánů ze Superchipu nový program řídicí jednotky přináší lepší zátah z nízkých otáček a snížení průměrné spotřeby až o 7%.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nissan Qashqai v aktuálním provedení 

Tento zákrok je nabízen britským majitelům vozů Nissan Qashqai s motory 1,5 dCi vyrobenými po září 2011 a jeho cena činí v přepočtu 12 500 Kč.
 

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků