Nissan Pulsar Sport Edition: Oficiální tuning bez úprav motoru

Nissan Pulsar láká zájemce na obrovský prostor ve druhé řadě sedadel. Německé zastoupení této japonské značky ale připravili pro své zákazníky novinku, která přidá navíc trochu emocí. Za 2350 euro je možné pořídit oficiální tuning, který se ale techniky téměř vůbec netýká.

Test Nissan Pulsar 1.5 dCi: Tiida se vrací  

Test Nissan Pulsar 1.5 dCi: Tiida se vrací  

Nová Sport Edition určená pro japonský hatchback zahrnuje imitaci karbonu na střeše a zpětných zrcátkách, aut dostalo také výraznější střešní spoiler, upravený nárazník s integrovanými diodami denního svícení, černou masku chladiče a pár dalších designových drobností.

Nissan Pulsar Nismo byl odhalen. Motor ale stále tají

Nissan Pulsar Nismo byl odhalen. Motor ale stále tají

Z těch důležitějších změn můžeme jmenovat výfuk Remus a rozchod kol zvětšený díky podložkám o dva centimetry na každé nápravě. Motoru se žádné změny netýkají a to znamená, že si Sport Edition můžete koupit v kombinaci s jakoukoliv motorizací, kterou má Pulsar v nabídce.

Špatnou zprávu pro české zákazníky je ale skutečnost, že se tato novinka týká pouze německého trhu. I když... Do Německa to není příliš daleko. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků