Nissan Pulsar: První statické dojmy

19 komentářů

Petr Skála
11. září • 17:00

Já si myslím že Pulsar je další "japonec" který ukazuje jak na to ! Vezměte Mazdu Toyotu Suzuki Hondu - ti kluci šikmoocí "prosím bez urážky" vědí moc dobře co dělají jen to nám evropanům nějak nedochází na rozdíl od zbytku světa proto mě snad ani nepřekvapila zpráva (jeli pravdivá) že je obrovský zájem o výběhovou Fabii ! Proboha může mi někdo říci jediný pádný důvod proč si ji koupit ? Příklad: v naší 'rodině' máme 18 aut - 10 japonců 6 jiných 2 dodávky a velice pozoruhodné je spokojenost s nimi ! My co máme japonce (já M 2) jsme daleko spokojenější než ostatní ! To jsem zjistil už před mnoha lety a pěti japonskými auty a tak na ně nedám zcela nekryticky dopustit a jiné než japonské už nikdy nechci a Pulsar bude možná dalším čím dál víc o tom uvažuji ! ! ! Tak čus P !

jiri
12. srpna • 12:13

a neni to v podstate upravena nova Tiida? ta ma ostatne take rozvor 2700 a vypada taktez moc hezky.

Jozef Kostelansky
8. srpna • 19:14

Nerozumiem posadnutosti japonských firiem k šípkovým ovládačom. Prečo na ovládanie dvojzónovej klímy dali šípky hore a dolu, a nie otočný ovládač? Páčky podobného typu sa v Európe prestali používať pred vyše 20 rokmi...
Žeby Japonci nevedeli, ktorým smerom sa na kruhovom ovládači pridáva a ktorým uberá?

Zdeny Horáček (3MPS)
10. srpna • 7:40

Protože dva mikrospínače jsou levnější a SW přijatelnější na řešení než bezdorazový kruhový ovladač. Cost cutting.
Jinak o tom, zdali Nissan umí nebo neumí udělat auto, by se dalo dlouze polemizovat. Stačí se podívat do sportovních oblastí - 350/370/GT-R/Infiniti atd...

mpolan
7. srpna • 18:09

Z boku tak trošku starší peugeot, ne?

Jozef Kostelansky
8. srpna • 19:10

Znie to zvláštne, ale mne to profilom karosérie aj tvarom svetiel trochu pripomína Peugeot 208. Samozrejme Peugeot nemá malé okienko za zadnými dverami, ale ja hovorím o profile karosérie...

Svetak
8. srpna • 13:33

Z boku jako spis auto no mi to pripomina. Co ti pripomina z boku tebe?

SeaRanger
7. srpna • 16:45

Jakožto velice spokojený vlastník Almery rv 2000 jsem natěšen, to by mohlo být to pravé pro mě.

Rypáček
23. srpna • 16:59

Musím potvrdit Tvá slova, neboť mám Nissan Almeru 1.4 rv 1998 a kromě termínovaných výměn, jsem na ni nemusel sáhnout a investovat do oprav.:-D

Svetak
7. srpna • 12:54

Ja si myslim, ze urcite bude, urcite dnes bude prset minimalne nas Prahou a bude to letni dest , tedy bude zpusobovat mokre vozovky.

StandikCZ
7. srpna • 11:27

Jak je to s výškou posedu? Sedí se spíše nízko nebo výš?

Svetak
7. srpna • 12:55

Sedi se spis jak v aute.

Jozo
7. srpna • 10:44

Chcem sa spytat - bez nejakych emocii a flamewaru - uz Nissan vie robit auta ? Po Almere, ktora bola tragicka od kupi (presnost radenia, plasty, etc.) som skusal este Qashqaia I, kde menili tlmice v zaruke pred 30000 km som na Nissan zanevrel. Uz to vedia ? Pytam sa uprimne...

runner42
11. srpna • 6:51

Jestli někdo umí dělat auta, je to právě Nissan. Vedle Toyoty je to nejkomplexnější automobilka, která umí udělat auta od elektromobilů přes skutečné offroady po supersporty. Ukažte mi další takovou.

Majitel
7. srpna • 20:03

Netuším, o které Almeře hovoříte (že by N16) ? Já pouze mohu říci, že mám prakticky od nova N15 Sedan 1998 a věru nevím, kde - až přijde čas - najdu tak spolehlivé a po všech stránkách (samozřejmě s ohledem na třídu a rok výroby) bezva auto.

Nisaňák
7. srpna • 14:00

A já ti zase upřímně odpovím. Vlastnil jsem Almeru 10let. A bylo to po celou dobu vynikající auto. Přesnost řízení a řazení nebyla nejlepší, ale ani nebyla vyloženě špatná. Ale za danou cenu měla špičkovou výbavu o které si mohli v roce 2001 téměř všechny vozy nižší střední nechat zdát. Její výhody- útulný a pocitově bezpečný interiér. Hodně místa kolem hlavy, velké čelní sklo, dobré odhlučnění interiéru. Výborný tuhý podvozek- vůz seděl v zatáčkách, dobrý kontakt s vozovkou, prostorná dobře tvarovaná sedadla, SPOLEHLIVOST. Za 10 let ani jednou neplánovaně v servisu. Nikdy nic nepřestalo fungovat.Neříkám, že Nissan dělá nejlepší vozy na světě, ale říci, že neuměl a neumí auta ?

Petr Maleček (dj.kure)
7. srpna • 12:01

Vyzkoušejte konkurenci, třeba se budete divit, že může být i hůř :-) ...

Antiautomat
7. srpna • 9:15

Celkom pekna kara, ja by som ale radsej benzinak :)

Jan
7. srpna • 8:27

Ano,líbí se mi,se svými 191cm pro mě zajímavé auto

Doporučujeme

Články odjinud