Nissan připravuje sdílení nové Micry. Jak to bude fungovat?

7 komentářů

nikdo nemá nic
10. listopadu • 0:30

Není nic horšího, než sdílet nějakou věc, natož drahou. Stačí pak nějaký větší škrábanec a nepoctivost někoho ze skupiny a budou si zavinění přehazovat jako horký brambor. V lepším případě se budou dohadovat, kdo si vůz zrovna půjčí, když o termín bude mít zájem více lidí. Smysl by měla pouze autopůjčovna provozovaná výrobcem aut, nebo jeho servisní sítí. Tohle sdílení čehokoliv je o ničem.

kolemjdoucí 2
10. listopadu • 9:45

Ryba smrdí od hlavy, ať jdou první ti nahoře, co vymýšlí takové kraviny, příkladem. Až začnou sdílet svá Lamborghini, Ferrari, Maserati, Astony, Rollsy atd, tak jim na to možná někdo skočí.

Karel
10. listopadu • 9:29

Přesně tak. Kdysi můj starší kolega říkal: Co je společné, stojí za hovno. A nebo: Dejte člověku do jeho vlastnictví holou skálu, a on z ní udělá kvetoucí zahradu. Dejte člověku do pronájmu kvetoucí zahradu, a on z ní udělá poušť.

David
9. listopadu • 22:57

Tak já zakládám skupinu....kdo se přidá ?:-):-):-)

Míra
9. listopadu • 18:22

Já tomu nerozumím. Mluví se o pořízení vozu a zároveň o placeném členství v jakési "platformě", která se o vozy stará a členům měsíčně účtuje co projezdili.
Takže každý člen skupiny zaplatí podíl ceny vozu + členský servisní poplatek a nebude mít nic, jen možnost si občas někam dojet? Takhle? A kde a v čem je výhoda?

Míra
9. listopadu • 19:20

Já to vidím tak, že pro současné majitele aut to žádný přínos nepředstavuje, tudíž jsou cílovou skupinou lidé, kteří dnes auto nemají, protože ho nepotřebují, ale občas by si přece jen někam rádi zajeli. Z těchto lidí výrobci nic nemají, ale rádi by z nich vytáhli aspoň něco.

Quebe
9. listopadu • 14:45

15000 km ročně pro skupinu lidí? Tak to je max tak dvakrát týdně do lidlu pro každého :-D
To má úspěch zaručené :-D

Doporučujeme

Články odjinud