Nissan Pickup: nablýskaný dělník (kompaktní test)

16 komentářů

Vlado
15. června • 1:06

Mam ho 6 rokov, 160 tis. km chodí bez problémov jedina závada pri 150tis. mi odisiel autom zámok na prednom kolese ( asi mojou vinou pri zaradovaní za jazdy ...  moc nedoporučujem)
Inak preskákal tažke tereny prakticky po celom Slovensku, uzavierky nemám ele retaza vzdy zabrali...
Hodnotim ho dobre, s jednou pripomienkou k prevodovke, .. Ta 5ka by mohla byt viac do rychla pripadne by sa zišla 6-tka spotreba dlhodobo okolo 10,5 az 11l/100km .. co nije az take zle.... si myslim

luboš
27. prosince • 15:30

jezdil jsem již s mnoha vozidly určenými pro práci v terénu (pracuji v lesnictví a myslivosti),ale vlastnosti tohoto vozidla-NISSAN PICK UP 2,4d ,mně vzhledem k poměru ceny,užitných vlast.,jednoduchému servisu,a velmi dobré terénní dostupnosti neustále překvapují.Je mi jasné že to není abs.špice v offroadu,ale je to dobrý dělník,který mně přiveze kam potřebuji,třeba i do města za zábavou.

Karel
30. září • 21:00

Uvažuji o nákupu tohoto auta. Po zveřejnění nedostatků a to špatných jízdních vlastností prázdného auta v zatáčkách ,snaha předbíhání zadní části jsem navštívil majitele, který má najeto 200 tis km. Nic takového mi nepotvrdil, k žádnému uskakování při rychlém projíždění zatáček s prázdným vozem nedochází.

Karel

kubajz
22. srpna • 13:32

my ho máme ve firmě, mockrát jsem v něm nejel,ale co vím, tak nemá mezinápravovej diferenciál a proto řadit 4x4 by asi nebylo nejlepší krom terénu,kde je to třeba...

 

Nebo se mýlím??nevím,třeba je tu u tohodle auta už jiný a dali tam mezinápravák?

Zvědavec
19. srpna • 10:16
Lakomec
19. srpna • 11:17

To je podpásovka. Spíš takto: Auto s katalyzátorem - auto, ve kterém můžete vyhořet.

koumes
19. srpna • 9:06

...nemohl to napsat někdo jiný a pořádně? 

Cog
19. srpna • 9:29

Koumesi, můžeš. Pak pošli odkaz, kde se to najde.

Leonardo Cupranek
19. srpna • 8:25

Rad bych poprosil redakci, aby pokud je to mozne, dodavala k popisu motoru vzdy graf prubehu vykonu a kroutaku. Z informaci typu "velmi plocha krivka zacinajici na 2000ot" si udelam jen velmi nepresnou predstavu. Dekuji.

Tomas
20. srpna • 13:20
Leonardo Cupranek
20. srpna • 13:42

Aha. Takze plocha krivka kroutaku je ta hora o dvou vrcholech? 



Tak v tom pripade ji ma taky plochou, to me uklidnilo )

goes
19. srpna • 7:37

Pane redaktore, mate tam malinkou chybicku v predposlednim odstavci, je tam veta: "Za zmínku určitě stojí i to, že vůz může táhnout brzděný přívěs až do hmotnosti tří tun a na trhu není moc aut, která to dovedou, moc není." - mate tam dvakrat po sobe "neni moc a moc neni" nedava to smysl. Tak to smazte i s timto prispevkem...

Roman Daněk
19. srpna • 8:49

opraveno

ladin
19. srpna • 7:09

Timhle autem jsem se vezl dvakrat asi 600km, jednou ve predu a jednou vzadu. Horsi svezeni jsem jeste asi nezazil. Ve predu jsem mel kolena u brady diky vysoke podlaze a ze zadni sedacky me museli temer vyndat. Vic mista je i v Trabantu. Auto porad hopsa a neda se temer udrzet v primem smeru, kazda nerovnost na silnici ho solidne rozhodi. Dalnice D1 je pro tohle auto nocni mura. Prumerna spotreba dle majitele je nad 15 litru/100km bez jezdeni v terenu, ale spis po dalnicich. Tolik moje zkusenosti a ja k rikam NIKDY VICE

skdd
19. srpna • 9:58

pozdravuj majitela a povedz mu, ze prevodovka je na radenie rychlosti :))

Šumík
19. srpna • 19:52

No já jsem tím jel letos ve Španělsku, a mělo to docela odpich. Jenom na dálnicích se to holt na nerovnostech nějak moc houpalo, ale byla to pohoda...

Doporučujeme

Články odjinud