Mam ho 6 rokov, 160 tis. km chodí bez problémov jedina závada pri 150tis. mi odisiel autom zámok na prednom kolese ( asi mojou vinou pri zaradovaní za jazdy ... moc nedoporučujem) Inak preskákal tažke tereny prakticky po celom Slovensku, uzavierky nemám ele retaza vzdy zabrali...Hodnotim ho dobre, s jednou pripomienkou k prevodovke, .. Ta 5ka by mohla byt viac do rychla pripadne by sa zišla 6-tka spotreba dlhodobo okolo 10,5 az 11l/100km .. co nije az take zle.... si myslim
jezdil jsem již s mnoha vozidly určenými pro práci v terénu (pracuji v lesnictví a myslivosti),ale vlastnosti tohoto vozidla-NISSAN PICK UP 2,4d ,mně vzhledem k poměru ceny,užitných vlast.,jednoduchému servisu,a velmi dobré terénní dostupnosti neustále překvapují.Je mi jasné že to není abs.špice v offroadu,ale je to dobrý dělník,který mně přiveze kam potřebuji,třeba i do města za zábavou.
Uvažuji o nákupu tohoto auta. Po zveřejnění nedostatků a to špatných jízdních vlastností prázdného auta v zatáčkách ,snaha předbíhání zadní části jsem navštívil majitele, který má najeto 200 tis km. Nic takového mi nepotvrdil, k žádnému uskakování při rychlém projíždění zatáček s prázdným vozem nedochází.
Karel
my ho máme ve firmě, mockrát jsem v něm nejel,ale co vím, tak nemá mezinápravovej diferenciál a proto řadit 4x4 by asi nebylo nejlepší krom terénu,kde je to třeba...
Nebo se mýlím??nevím,třeba je tu u tohodle auta už jiný a dali tam mezinápravák?
http://www.autorevue.cz/diskuze/SubChild.asp?Qst=48223&Main=94
To je podpásovka. Spíš takto: Auto s katalyzátorem - auto, ve kterém můžete vyhořet.
...nemohl to napsat někdo jiný a pořádně?
Koumesi, můžeš. Pak pošli odkaz, kde se to najde.
Rad bych poprosil redakci, aby pokud je to mozne, dodavala k popisu motoru vzdy graf prubehu vykonu a kroutaku. Z informaci typu "velmi plocha krivka zacinajici na 2000ot" si udelam jen velmi nepresnou predstavu. Dekuji.
http://www.nissan-pickup.cz/technika.html
Aha. Takze plocha krivka kroutaku je ta hora o dvou vrcholech?
Tak v tom pripade ji ma taky plochou, to me uklidnilo )
Pane redaktore, mate tam malinkou chybicku v predposlednim odstavci, je tam veta: "Za zmínku určitě stojí i to, že vůz může táhnout brzděný přívěs až do hmotnosti tří tun a na trhu není moc aut, která to dovedou, moc není." - mate tam dvakrat po sobe "neni moc a moc neni" nedava to smysl. Tak to smazte i s timto prispevkem...
opraveno
Timhle autem jsem se vezl dvakrat asi 600km, jednou ve predu a jednou vzadu. Horsi svezeni jsem jeste asi nezazil. Ve predu jsem mel kolena u brady diky vysoke podlaze a ze zadni sedacky me museli temer vyndat. Vic mista je i v Trabantu. Auto porad hopsa a neda se temer udrzet v primem smeru, kazda nerovnost na silnici ho solidne rozhodi. Dalnice D1 je pro tohle auto nocni mura. Prumerna spotreba dle majitele je nad 15 litru/100km bez jezdeni v terenu, ale spis po dalnicich. Tolik moje zkusenosti a ja k rikam NIKDY VICE
pozdravuj majitela a povedz mu, ze prevodovka je na radenie rychlosti :))
No já jsem tím jel letos ve Španělsku, a mělo to docela odpich. Jenom na dálnicích se to holt na nerovnostech nějak moc houpalo, ale byla to pohoda...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.