Nissan opouští Shiro Nakamura, autor legendárního GT-R R35

Japonský automobilový designér Shiro Nakamura oficiálně oznámil, že po 17 letech skládá všechny své funkce u Nissanu a odchází do zaslouženého důchodu.
Nissan opouští Shiro Nakamura, autor legendárního GT-R R35

Šéfdesignér a viceprezident značky Nissan se podepsal pod designově výraznými modely Qashqai, GT-R, 350Z, Juke a Leaf. Dnes šestašedesátiletého Nakamuru přivedl tehdejší šéf Carlos Ghosn v roce 1999, kdy byl Nissan ve velmi svízelné finanční situaci.

Mladíček si koupil Nissan Skyline GT-R. Vydržel mu hodinu

Mladíček si koupil Nissan Skyline GT-R. Vydržel mu hodinu

Jeho Qashqai automobilku zachránil doslova v hodině dvanácté a v podstatě odstartoval boom crossoverů. Od návrhů modelů Nissan pozvolna přešel do více exekutivní role a měl na starosti téměř vše od super levné značky Datsun až po experimentální projekty v rámci Infiniti.

Jozef Kabaň odchází ze Škody. Bude teď šéfdesignérem BMW

Jozef Kabaň odchází ze Škody. Bude teď šéfdesignérem BMW

Nakamuru nahradí na konci měsíce dosavadní šéfdesignér Infiniti Alfonso Albaisa, který se od svého nástupu v roce 2013 podílel na XQ30 a XQ50 a také na konceptu Q80 Inspiration. Jeho místo zaujme bývalý šéfdesignér BMW Karim Habib. Toho, jak je již známo, nahradil Josef Kabaň.

TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

včera | Jan Mička | 69 příspěvků
Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 70 příspěvků