Nissan NP300 v české nabídce i jako malý sklápěč

Vloni se na náš trh vrátil Nissan Pickup NP300 a nyní přichází s další alternativou: nově je možné pořídit jej jako sklápěč. Tato přestavba, pochopitelně homologovaná pro provoz, je valníková sklápěcí nástavba (jedno, nebo třístranný sklápěč), usazená na podvozku Nissan NP 300 King Cab, případně Single Cab. Konstrukce je řešena jako samostatný sklápěcí valník, který je možno doplnit plachtovou konstrukcí. Nástavba je určena k přepravě zboží a materiálu nevyžadujících specifické přepravní podmínky.

Pickup NP300 se vyrábí s žebřinovým rámem a ve třech provedeních Single Cab, King Cab a Double Cab.  Vysoké užitečné zatížení (od 955 do 1 115 kg), velikost ložné plochy a tažná kapacita až 3 t podporují pověst pickupu NP300 jako výborného pracovního nástroje. Terénní schopnosti a vynikající manévrovatelnost (konkrétně jmenujme např. světlou výšku 230 mm a brodivost 450 mm nebo stoupavost 30° a boční náklon 48°) činí z Pickupu jedno z nejzajímavějších vozidel ve své třídě. Vybaveno je čtyřválcovým vznětovým  motorem se vstřikováním commmon rail o zdvihovém objemu 2,5 l. Motor dosahuje výkonu 129 k (95 kW) a točivého momentu 294 Nm, standardně je kombinován s manuální pětistupňovou převodovkou.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků