Nissan Note SR přiváží nový, sportovně střižený výbavový stupeň

V rámci modernizace kompaktní řady Note pro modelový rok 2015 představuje americké oddělení Nissanu nové stupně SL a SR.

Aktuální generace modelu Nissan Note byla představena teprve loni na jaře, ale už pro letošní autosalon v Chicagu byla připravena jeho dílčí modernizace. Nejzajímavější novinkou se stává verze Note SR, jež má zapůsobit na dynamicky smýšlející zákazníky. Poněkud v rozporu s tímto záměrem je standardní instalace bezstupňové samočinné převodovky CVT alias Xtronic.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nissan Note SR hraje hlavně na city

Ta doplňuje zážehový čtyřválec s objemem 1,6 l a výkonem 109 koní (80 kW), jenž ale na našem trhu vůbec není k dispozici (našinec může volit mezi motory 1,2i/59 kW, 1,2i/72 kW a 1,5 dCi/66 kW). Na první pohled si na Nissanu Note SR všimneme hlavně upravené přední části karoserie s vylepšeným nárazníkem a zatmavenými svítilnami, prahových obkladů, emblémů SR, střešního spoileru nad zadním oknem, zpětných zrcátek s delšími pásy blikačů a šestnáctipalcových litých ráfků s pneumatikami o rozměru 195/55.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přístrojový štít byl až na drobnosti převzat z evropského provedení

Interiéru dominují semišové potahy sedadel s oranžovými kontrastními prvky, přepracovaná středová konzole, nový tříramenný multifunkční volant a přístrojový štít upravený z evropského provedení.

Předchozí KAPITOLY Následující
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků