Nissan nabízí výbavu Czech Line. Crossovery jsou šité na míru Čechům

Pokud jste typický český zákazník Nissanu, měla by vám tato konfigurace vyhovovat.

Automobilky moc dobře vědí, které kombinace výbavy a motorizace vyhovují většině zákazníků. Protože se preference často liší v závislosti na specifikách trhu, čas od času se můžeme setkat s edicí přímo pro české zákazníky.

Právě takovou nabídky nyní připravilo české zastoupení Nissanu. Crossovery Juke, Qashqai a X-trail, tedy tři nejúspěšnější modely značky, nyní lze pořídit ve výbavě Czech Line.

Pro Juke a Qashqai je na výběr ze dvou motorizací a vychází se z prostřední výbavy Acenta. X-Trail pak lze pořídit se třemi motorizacemi, přičemž výchozí výbavou je N-Connecta.

Konkrétně lze českou edici konfigurovat takto:

Juke ve výbavě Acenta nabízí automatickou klimatizaci, ovládání audiosystému na volantu, k tomu audio s konektivitou CD, USB, MP3, AUX, iPod a Bluetooth. K dispozici je tempomat a přední mlhové světlomety, zatmavená okna, systém dynamického řízení vozidla Nissan Dynamic Control a kožený volant a hlavice řadicí páky. 

V akční nabídce Czech Line je nyní k dispozici i dodatečná výbava vozu, která zahrnuje kompletní personalizaci exteriéru včetně 18” kol s barevnými segmenty a navigační systém NissanConnect. Juke je dostupný v motorizacích 1.2 DIG-T a 1.6 l XTRONIC a s cenovým zvýhodněním až 85.500 Kč vychází na nejméně 379.000 Kč.

Qashqai ve výbavě Acenta nabízí dvouzónovou automatickou klimatizaci, výškově nastavitelná sedadla řidiče a spolujezdce nebo přední mlhové světlomety s chromovanými rámečky. Dále je vybaven dešťovými senzory, elektricky nastavitelnými a sklopnými zpětnými zrcátky a 17” hliníkovými koly.

V rámci nabídky Czech Line je nyní i dodatečná výbava vozu zahrnující sadu Technology, která obsahuje navigační systém NissanConnect se 7” dotykovou obrazovkou, digitálním rádiem a anténou ve tvaru žraločí ploutve. Tato sada dále nabízí bezpečnostní systém Nissan Safety Shield s rozpoznáváním dopravních značek, inteligentním systémem upozornění na vybočení z jízdního pruhu, automatickým nouzovým brzděním a inteligentním přepínáním dálkových světel. Nechybí přední a zadní parkovací senzory, zatmavené zadní okno a zadní boční skla a vnitřní zpětné zrcátko s automatickým stmíváním. Qashqai Czech Line je dostupný s motory 1.2 DIG-T a 1.6 DIG-T s cenovým zvýhodněním až 82.600 Kč. Připravte si nejméně 499.000 Kč.

X-Trail v české edici vychází z výbavy N-Connecta. Ta obsahuje bezdotykové otevírání dveří zavazadlového prostoru nebo inovativní bezpečnostní systém Nissan Safety Shield. Tato komplexní ochrana nabízí automatické nouzové brzdění s detekcí chodců, upozornění na vybočení z jízdního pruhu, rozpoznávání dopravních značek a automatické přepínání dálkových světlometů. Dále je k dispozici inteligentní klíč, 18” hliníková kola, střešní lišty a multimediální navigační systém NissanConnect se 7” dotykovou obrazovkou.

X-Trail Czech Line je dostupný s motory 1.6 dCi 4x4, 2.0 dCi XTRONIC 4x4 a 1.6 DIG-T s cenovým zvýhodněním až 128.100 Kč. Začíná na 649.000 korunách.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 15 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky