KOUPIL JSEM TO UPLNE NOVY MODEL SL/AWD $40700.00canTJ. ASI750000KC SICE BEZ KUZE,XENONU,KAMERY,ALE S MLHOVKAMA,TAZNE ZAR.,CARGO NET,STRESNI NOSIC REZERVA18INRAFEK .ATD.!!!!!!! TECH PARBLBOSTI ZA .650000.00KC???FANTASTICKE AUTO O15 LET DOPREDU PRO.TI OSTATNIM.
co řveš?
ach jo,nervu clovece.Pouze nerozumim dovozcum nissanu do CR.Proc budou dovazet pouze jeden nejdrazsi model a jako ostatni auta prodavana v Evrope za dost premrstenou cenu.V Kanade stoji uplne stejny auto o400000.00Kc mene.A taky je musi dovezt pres ocean,platime DPH a zamestnanci u dealera berou urcite vic nez v Cesku.
Jen tak pro zajimavost - v USA je base MSRP 28300,- dolacu, coz je pri dnesnim kurzu necelych 750 tisic. Kdyz vemu DPH (19%) a clo (10%?), tak ta cena je porad pod 1 milion (cca 970 tisic). Kam sakra tech 400 tisic zmizelo? Ze by dovozci do kapsy (jen tak pro upresneni - base MSRP je uz cena doporucena pro prodej, takze dealer to dostane vyrazne levneji ..)
Rozdíl tady je, ale ne tak velký. Těch 28300 je očesaná verze - chybí ESP, kůže, el. sedadala, navigace, xenony, atd... Podobně vybavené Murano jako v Evropě má V USA MSRP 36000 USD. Když započítáš DPH, clo, dopravu a pojištění kurzu Kč/USD, dostaneš se na nějakých 1,3 mil Kč.
ještě bych dodal, že v holém základu je to jen s pohonem přední nápravy a ne všech kol jako verze pro EU a pak takové věci, že v základu nemá CVT možnost sekvence no a samozřejmě ta výbava. Základní verze Murana v US je skutečně základní verze (i když v porovnání v EU stále relativně dobře vybavené )
No za cenu trosku lepe vybavene Skody Octavia II chapu, ze trosinku ocesane to i byt muze.
To je běžná praxe, v USA jsou auta cca o 30-40 procent levnější než v EU. Třeba Chrysler 300C Hemi tady stojí 1,7 mil, v USA 30 tisíc USD...
nevíte, jak to bude s odpočtem dph a jaké budou technické údaje (zrychlení atd)?
S tím autem jsem už jel. Nicméně s US verzí a ta má překvapivě o 20 koní více i když se jedná o stejný motor. Každopádně na Murano se dá odečíst DPH (alespoň na US verzi) což je docela překvapivé když se podíváte na ten piďi kufr. Nicméně to není duležité, prostě lze. Zrychlení to mělo za méně jak 8.5 vteřiny, tuším, že 8.2 (US verze) Jinak ta převodovka je dobrá i když si musíte chvilku zvykat na zcela jiný způsob řízení, protože CVT udržuje otáčky konstatní. Takže tomu naložíte a auto si třeba vrčí 10 vteřin na ty samé otáčky i když auto mohutně zrychluje. Jinak ono se to nezdá, ale to auto je šíleně živé, než jsem si zvyknul na plyn, tak jsem s tím poskakoval. Ten náskup je totiž okamžitý, bez prodlev.
a jina prevodovka nez to CVTcko nebude ?
mne sa to velmi paci, super motor a aj cele auto... nechapem ako si niekto miesto toho moze kupit Touareg 3,2V6a s tou cenou.. ved 350Z je sportove auto,a tie predsa nestoja ako bezne, tak to beriem ako samozrejme ze sa vyrovna tomuto SUV.
Murano je malé auto, to se nedá srovnávat s Touaregem. Konkurence pro Touareg 3.2 V6 je Infiniti FX35 to stojí cca 1.8m už v takové výbavě že se o tom majiteli VW může zdát. Taky kolik těch Infiniti FX35 a 45 začalo jezdit, alespoň po Praze a Ostravě to přestalo být zvláštní auto
Na fotkách je Infiniti nádhera.První letmý dojem v reálu je taky fajn,ale jak to zaparkovalo dalo se podívat oknem do vnitř, obejít vůz. Hned se okouká.No a ta umělá luxusní značka na mě působí jako zkrachovalé "FRUIT OF THE LOOM" taky to bylo pěkné nové logo na trhu.
No jen pro tvou informaci. FRUIT OF THE LOOM je nejlevnejsi znacka v USA a tady z toho delali umele super branding. Tam to stoji v kazdem K-MARTU par dolaru.
vysvetli mi nekdo, proc 350Z stoji cca stejne a ne o hodne min?
cena a náklady spolu souvisejí jen velmi volně. Proč prodávat 350Z za méně, když se i tak prodává dobře? Cenu tvoří trh! (dalším důvodem je, že ten 4x4 je více velkosériovka než ten sporťák)
nebo Murano o hodne vic
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.