Dočetl jsem článek až do konce a narazil jsem na tabulku parametrů
1) v článku píšete, že nižší je honda a v tabulce vychází, že je o 15 mm vyšší
2) článek říká, že honda je o něco lehčí, podle tabulky je těžší o 105 kg (to není málo na takové auto)
3) píšete, že Nissan má o něco lepší zrychlení, opět podle tabulky je na tom o 1 vteřinu hůře nežli Honda
4) spotřeba - váš výsledek zněl ve prospěch Nissanu, ačkoliv tabulkově je dáno že Honda má nižší spotřebu a zároveň se v testu píše, že Honda měla po dvojích měřeních nižší spotřebu nežli Nissan.
Tento článek mi přišel naprosto mystifikační a vzhledem k chybám bych ho raději vyřadil ze stránek
Děkuji
Je to skvělý vůz-mám ho od 04/2004.Letos na podzim mě kontaktovala automobilka,že mají některé vozy vyrobené dříve potíže s výkonem...na to konto mě vybídli k bezplatné výměně řídící jednotky-firma tudíž velice dbá na svou pověst a raději předejde pozdějším komplikacím.Výkon prý začal klesat cca po najetí 8 000km(potíže prý nastaly u modelů mimo ČR),chci se tedy zeptat vlastníků starších vozů na jejich zkušenost. Ahoj
Se všemi souhlasím. Jazzíka jsem projela teď o víkendu. Zácpa byla 3/4 cesty z Prahy do Tábora, přesto prům. spotřeba za celou cestu byla 5,3 l/100 km. Věra
Dobry den, bohuzel musim rici, ze Nissan opravdu neni dobre auto.Jezdil jsem temer se vsemi verzemi nove Micry a podvozek je proste nedobry. Motory nezive, mozna s nizkou spotrebou. Hondu jsem neridil. Design nehodnotim! Takze pokud mohu radit, Honda je urcite lepsi!
...dojezdová rezerva ná řadu výhod:a) neláká poberty b) je levnějšíc) psychologicky - donutí vás okamžitě defekt opravit a vyměnit (dříve se mi stalo, že jsem dokonce půl roku vozil píchlé kolo v kufru)Jinak k článku - je tam opravdu mnoho rozporuplných tvrzení. Přestože si pana Dolejše vážím, musím nyní konstatovat, že se ve svých argumentech troochu zamotal.
Kdayž se však v obou autech projedete (měl jsem nedávno příležitost se v nich projet) a pkud jste opravdu z kategorie zákazníků, pro které jsou tato auta určena, pak jednoznačně zvolíte Hondu, přestože má Nissan relativně lepší výbavu.
Ještě něco, Jazz je težžší podstatně (rozdíl cca 100 kg není zanedbatelný) a je to z důvodu důrazu na prvky pasivní bezpečnosti v karoserii.
W
A jestě jedna věc, nevim co mají všichni s těmi rezervami na dojetí. Pokud vím i z vlastní zkušenosti tak většinou je rezerva v autě nová. Takže když píchnu, tak ji tam dám jen na chvíli neboť ostatní kola včetně té poškozené bývají v horším stavu než ta rezerva. Osobně sem jí tam nikdy nenechával. Opravil sem tu stávající a opět vyměnil. Naopak vidím v tom menším dojezdovém kole výhodu a pamatuji se, že sem jej sháněl i do své Felicie.
Taky souhlas. Rozhodne preferuji vetsi kufr nez plnohodnoutnou rezervu!!!Vdycky mne dostane srovnani delky auta s oteklou fabii popr. oktavii.Staci se podivat na ty previsy, rozvorem jsou ta auta srovnatelna s vozy ve stejne tride fabie male vozy a oktavie nizsi stredni. Ten kufr u Jazzu 380 l je super. Spise bych srovnaval Jazz s Oplem Meriva, Fiatem Idea atd. Prijde mi spis jako MPV nez jako klasicky hatchback.
souhlas, nezanedbatelné je taky to, že s tím kolem na dojetí je snazší manipulace, né že bych normální kolo neuzvedl, ale stejně...
Jel jsme v obou vozech a u me vede Honda. Micra je odflakla. Spotreba se necha udrzet na 5,0l i ve meste. Zalezi na noze.
Uz rok vlastnim Hondu Jazz 1,4. Co se tyce spotreby - ve meste se dlouhodoba spotreba pohybuje kolem 6,3 l (bez klima) a 6,8 l (s klima). Prijde mi divne, aby model s mensim zdvihovym objemem valcu mel vyrazne vetsi spotrebu... Dojezdova rezerva me tolik netrapi. U minuleho auta byla rezerva to prvni, co mi po par tydnech ukradli. Takze jsem si pateho rafku a nove pneu moc neuzila. Mimochodem, je skoda, ze honda jiz lonsky model neprodava. Je mile zivy, ma prijemne sportovni zvuk motoru, bocni airbagy... jen ta klima byla za priplatek. A nebyla o moc drazsi. A vyrobena v Japonsku...
Autor si tak nějak protiřečí a to v souvislsti s výroky dříve napsanými....přijde mě to divné...změna názoru..?
Mně se na první pohled zdá, že Jazz vítězí snad ve všem, kromě ceny.
Je to už dávno co sem četl test na Jazz od pana Dolejše a následně pak kritiku jeho článku. Pana Dolejše si pamatuju když sem byl malý a uváděl spolu s panem Hrnčířem automotorevue. Nerozumim těm spotřebám. Mám rád Hondy a už docela dost článklůsem četl zrovna o Jazzu. Myslím že spotřeba není tak nereálná jak píše pan Dolejš. Jezdil sem s firemní Fábií měla v tu dobu ten základní motor 1,4 44 kw/ 60koní a po praze na plnou asi 650 km. něco okolo 6,5 l. Jezdil sem s lehkou nohou. Velmi mě to překvapilo. Příčemž motor se mi zdál docela živý. Moc bych se divil že Honda výrobce tak precizní a produkující vynikající motory by si lámal hlavu vyrobit nízkospotřebový a zvláště pružný a výkonný motor pro Jazz a nemělo by to patřičný efekt. Navíc s technologií duálního zapalování( 2 svíčky na válec)hlavní důvod nízké spotřeby. Asi bych se trochu zamyslel. A ještě jedna věc. Pokud je na vašich fotkách Micra ve výbavě Visia tak se jedná o omyl. Jde o Teknu. Visia nemá černý zadní spoiler, kliky v barvě a černou optiku světlometů...
Také si pamatuji pana Dolejše z TV, ale některými názory mě překvapuje. S tou "nereálnou" spotřebou nad 7 l/100 km v dřívějším testu mě vyděsil. Nyní mám Jazz 1,4 a mohu to posoudit:
jízda s "lehkou nohou" za 4,5 l/100 km
normální jízda (1000 km ve 3 lidech, s plným kufrem, 50% s klimatizaci) za 5,2 l/100 km
jízda po dálnici 140 km/h s klimatizací 7 l/100 km
Takže si to přeberte. Pěkný den.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.