Od té doby, co se prodává Swift, je Micra pasé. Slabé motory, design pro ženský. Swift za 259 000 má ABS, airbagy a to není akční cena! Za 339 000 mám vše, co potřebuju a ještě blbinky navíc ;) Byl jsem ho projet a jdu do toho. Ještě se rozhoduju, jestli 1.5 75 kW, ale neměli předváděčku, jen 1.3.
Mluvíš mi z duše - mít ten Swift CVT převodovku, tak třeba stojím ve frontě i se spacákem ... Jenže když se kouknu na test v AMS a vidím, že na 5. rychlostní stupeň točí ta 1.3 při 130 km/h přes 5000 ot/min a srovnám to se svou stařičkou Microu s CVT, která mi točí na rovině za bezvětří při 130 km/h něco okolo 3250 ot/min, tak je mi do breku ... Nemůžu si pomoct, ale správně naprogramovanou CVT ničím nenahradíš ...
To si prehnal, bud je tam tlacova chyba alebo si sa pomylil ty. Skor si chcel napisat " ... že na 5. rychlostní stupeň točí ta 1.3 při 130 km/h přes 4000 ot/min a ..."
Taky se mi ten graf v AMS moc nezdá, je to divné ...
To že Micra vypadá jako brouk Pytlík bych ještě skousl, konec konců sedě vevnitř nevidím ji zvenku, ale že jí dali 4stupňový automat místo osvědčené CVT převodovky, se kterou mám na předchozí Micře naježděno od roku 1996 svých 95000 kilometrů, to mne od koupě Micry naprosto odrazuje. Jojo, není nad spolupráci s Renaultem, ještě než než mu hupsli do náruče, tak Nissan vystavoval v Japonsku celou řadu CVT převodovek, určenou pro kompletní spektrum vozů, od malých městských až po velké sedany amerického typu. A kam se všechny ty plány poděly?
Ta spoluprace s Renaultem je fakt tragicka, to mas pravdu.
Svatá pravda
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.