Opravdu se divim, že si tak pohráli s interiérem... S 81kW se asi moc do sportovních sedaček "nezamáčknete" a hliníkový pedály a sportovní volant ??? Na co ??? Myslim, že krok špatným směrem...
divim sa ze nikto z tunajsich odbornikov nepochopil o com ma byt tato micra! nieje o surovom vykone, a zrychleni, ale o podvozku, nizkej vahe a zazitkoch v zatackach. Isiel niekto z vas v Peugeote 106 rally? mal cca 70kW ale bol to zazitok. SPORTOVA JAZDA NIEJE O VYSOKOM VYKONE, DESIGNE, ALE O SCHOPNOSTI AUTA ZŽIT SA S VODICOM, POSKYTNUT MU INFORMACIE O VSETKOM CO SA DEJE POD NIM, A BYT ZAABZVNE V ZATACKACH. a toto micra asi bude splnat, ked ju ladili ludia co aj 350Z. 81 kW inak staci. Co s toho ze ma niaka Fabia RS alebo Corsa GSi viac kW ked nemaju taky vynikajuci podzovok ako by mohli mat?
... hm, zajímavý názor. Připadá mi to, jako byste měl zkušenosti s Nissany, že dokážete ocenit jejich jednoznačné přednosti... O tom přesně Nissan je.
no mas dost pravdu, ale pokud by ses opravdu chtel szit s takovym autem, tak by nemohl mit posilovace, abs a dalsi nesmysly, ktere ti umrtvi veskery pozitek. Nemuzes poradne vnimat cestu, kdyz mas posilovac rizeni, ktery to tlumi a tak by se dalo pokracovat dal. Navic kdyz neni vykon, tak auto nerozjedes k rychlostem (a hlavne tu rychlost neudrzis) k tomu, abys mohl citit poradny zazitek z pretizeni v zatacce.
no myslim ze tych 81kW na 1000kg staci na slusne pretazenie v zatackach. Toto auto nemieri na mety Porsche, STI a ani na TypeR a podobne. Vo vlastnej kategorii je ten vykon celkom ok, uvidi sa aky bude podvozok v reali, ale ked naozaj taky dobry ako ma Z tak nieje o com hovorit - bude to auto pre pravcyh vodicov. :) Myslim ze najepsi priklad su Peugeoty 106 a Citroeny Saxo v sportovych verziach ktore s podobnym vykonovym pomerom priniesli na beznych cestach viac zabavy ako omnoho drahsie auta. mas pravdu s posilovacom riadenia,ale dobre vies ze v dnesnej dobre je to nerealne. A plno aut ma posilnovac a je uzasnych aj teraz. Aj v posilnovacoch su rozdiely - ci uz& v type (hydraulicky / elektro) ale aj v konkretnych nastaveniach.
To auto ma 0-100 kolem deseti vterin a ja bych rekl, ze spise pres to. Nema smysl mluvit o vecech jako sport a podobne. Nez to dosahne rozumne rychlosti, tak cloveku vyprsi pojistka.
ale ved prave to je na tom... SPORT NIEJE AZ TAK O ZRYCHLENI AKO O TOM AKO RYCHLO A S AKYM POCITOM AUTO PREJDE ZATACKY! ak by som si dal namahu nasiel by som dost uznavanych sportovych aut so zrychlenim 9-10sekund..
podel se s nami o uznavane sportovni vozy s 0-100 za 9-10s. Osobne si zadne takove neumim vybavit..
no napr:P106rally, Ford Puma, Toyota Celica, Saxo VTR, BMW 320i E30..
Nebo skoda Fabia RS . Je pravda ze zrychleni za 9-10 je prumerna hodnota beznych aut stredni tridy ...
spíš jste Vy napsal pěknou blbost
Má pravdu, předsedo, sportovní jízda není jenom o rychlosti. Ale těch 110 k není moc, i když to má jenom tunu.
Z tohohle nakupniho vozicku ale neudela sportovni auto asi nikdo. Proste na to nema tvar karoserie a nic. Takova fiesta nebo C2 se tvari sportovne uz na prvni pohled, ale micra opravdu ne.Pochybuju, ze nissan pujde s cenou pod 450000,-, kdyz obycejna micra stoji cca 300000,-
S Nissanem Microu predchozi generace jsem najezdil pres 160 000 km. Jel jsem temer se vsemi motorizacemi stavajici generace, ale je to proste porad slabe. 81 kW na tunu je sice dobre a to auto pojede slusne, ale konkurence je uz davno jinde.Osobne by me zajimalo, jak se s vykonem poperou brzdy a podvozek, ktere bych v civilnich verzich hodnotil jako nedostatecne dimenzovane.
Je hezké, že je ostrá; ale je nehezké, že je... nehezká
By mne zajimalo, kolik to bude stat a kdo si tuhle blbinu koupi = za jakym ucelem?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.