Nissan Micra: sladký bonbónek (velký test)

15 komentářů

vali
29. května • 19:03

Pri vyberu rozhodovalo vice faktoru. At uz bezpecnostni vybava, design, sazba povinneho ruceni, cena apod. Kdyby mela Skodovka nakou akci tak jezdim ve Fabii, ale zvitezila s prehledem micra. Yaris je osklivej (ten novej je lepsi, ale porad ne to co Micra), Mazda 2 silene draha, Fabka fpoho a bohuzel v ty dobe nebyl jeste novej Swift.

Pred prvni serviskou (v 15000km - zhruba po 4mesicich) jsem nahlasil, ze jde spatne radit a tlacitko u radia ma odlouplej lak u hlasitosti coz by se nemelo u novyho auta stat. S autem se projeli, rekli, ze prevodovka je fpoho a tlacitko je proste opotrebeny...po 4mesicich pouzivani!!!! Dobre presel sem to.

Dalsi serviska (30000km) znovu rikam, ze to razeni je spatny a nevim jak to bude v zime az to bude tuhy (auto koupeno v breznu). Zase se udelala jen serviska a prevodovka je pry naprosto v poradku.

Nemel sem naladu a proto sem auto odvezl do hradce na servisku ve 45tis km. Hmm..do protokolu o prevzeti napsali castku 8000,-. Zeptal sem se co to jako ma byt, kdyz mala serviska stoji do 4000,-. "Mno my tam mozna neco budeme menit tak to je rezerva" Nastvany sem zavolal do Nissanu v Koline, kde mi zdelili, ze u nich to stoji 3251,-. Sice je to z ruky, ale dobre...spokojenost, ale prevodovka by se mela menit v servise, kde bylo koupeno. Bohuzel.

Dalsi serviska to samy...prevodovka v poradku (60tis km). Auto sem si prevzal, ale na jare byl jeste obcas k ranu prizemni mrazik a tak kdyz sem jel z moravy nechal sem auto pred autoprodejem pres noc. Rano sem prisel a technikovi uz bylo jasny, ze ho ceka projizdka. Nasednul a radil nahoru az na petku a povida "co je, vzdyt rikam, ze je to v poradku" Na to sem mu odpovedel at to zkusi i dolu bez meziplynu. Ctyrku dal, trojku pres zuby, ze se zacal omlouvat a dvojku jen na podruhy s meziplynem. Zastavil a chtel se otocit :))) Dvakrat vyslapnul spojku aby dal zpatecku. Uznal a omluvil se, ze rok neveril....

Jenomze tim to nezkoncilo. Na dotaz zda s vymenou prevodovky maji zkusenosti sem dostal uzemnujici odpoved: "budeme se to na vasem aute ucit. pokud to pujde nejak opravit opravime, jinak posleme do nissanu aby poslali novou". Rikam, ze je to v zaruce a mam narok na nahradni vuz, odpoved: "nas servis to nenabizi"

Abych to ukoncil. Posledni serviska v 90tis km pred tydnem v Koline byla o 5000,- levnejsi nez v Pardubicich a jeste sem zdarma dostal nahradni vuz!

Dodatek: stresni nosic thule na micru v pardubich: 5500,- s dph a v koline za 3900,- s dph.....takze asi tak panove a damy.


Doufam, ze se vam tato zkusenost pomuze a vezte, ze nova auta sou dobra a zaruka je fajn, ale zalezi na "prijimacim technikovi" jestli uzna nebo neuzna reklamaci v zaruce.

Petr.Pavel
14. září • 20:59

Proboha přestaňte už s tím auta pro ženy, pro muže. Přestaňte nálepkovat! A než pojedete autem, tak si ho vyhoňte, ať řídíte mozkem, a ne hormony.

Appy
14. září • 21:24

žádné auto není defacto pro ženy, ano angličák ....auto, které řídí ženská, je auto bez řidiče

TD M-10Wolverine
10. listopadu • 22:07

Jojo máme tuhle bestii. A na to že má pod kapotou,jen 1.2 jezdí jako motorová myš. A co se týče prostoru - vepředu je místa jak v autě o třídu větším a světe div se ono to platí i o zádí ! Jen místa nad hlavou není moc,ale dá se zvyknout. Velkým mínusem je podle mě mizerně odhlučněná kabina kdy ve velkých rychlostech je uvnitř velký rámus pravděpodobně od pneumatik. Jen škoda že je interiér takový nemastný neslaný,což o to palubka je velmi zajímavá vypadá jak vjezd do tunelu,ale jinak se mi jeví trochu nenápaditý,do mrňavých kapes se toho opravdu moc nacpat nedá auťák má ale pár odkládacích ploch na vršku madel třeba pro klíčky. Trochu nepřesné mi přijde ovládání palubního počítače. Posouvací lavice je fajn. Desing - nemůžu si pomoci i když tohle auto máme v rodině nějak nemám touhu ho řídit. Ano,má skoro sportovně naladěný podvozek a ač to může znít divně je fakt i s tímle motůrkem docela rychlá - jenže ten nešťastný předek s žabíma očima. Leda na ně nalepit mračítka a rázem tu je čumák připomínající miníka či 911 -tvarem světel. Prostě ten desing je fakt moc ženský. Jinak se dá s článkem souhlasit. Docela by mě zajímalo kdy bude test mitschubischi colt-to je na rozdíl od micry nádherný kus auta.

kamil
6. listopadu • 23:40

Je to cucave auticko, nicmene v teto tride kraluje prece Yaris.Lepsi litrovy motor, daleko lepsi vyuziti vnitrniho prostoru a V Max se mi podarilo 192 km/h dle tacha.Dalsi vec je uzasna vydrz a spolehlivost teto toyotky, coz u Nissanu, zvlaste po spojeni s Renaultem asi nebude.Manzelka ma na ni najeto 167000 km a vubec nic se nesere.Naklady na provoz jsou minimalni, napriklad brzdove desticky ji menili az po 160000 km, gumy se na tak lehkem auticku taky temer nesjizdi a tak bych mohl pokracovat.Toyota Yaris je proste leader teto tridy.

Neználek
3. listopadu • 14:36

Pane Broža, já nerozumím jedné věci. Vy s tím autem jezdíte po dálnici, kde zkoušíte V MAX, taky zkoušíte zrychlení, kdy zapíná na jednotlivé stupně omezovač apod. a pak se divíte, že auto má o litr větší spotřebu, než uvádí výrobce. Je to poněkud zavádějící a domnívám se, že nepříliš pozorný čtenář by si z toho mohl odvodit, že se jedná o žravé auto, přitom z vlastní zkušenosti vím, že tomu je přesně naopak. Zkrátka ta výsledná spotřeba nemá příliš vypovídací hodnotu.

Petr Broža
3. listopadu • 14:45

To je právě ten problém; pokud má auto palubní počítač, pak lze zjistit, kolik "žere" v jednotlivých jízdních režimech. Pokud ne, zjistím jen orientační spotřebu na konci testu, na který má vliv mnoho faktorů, např. vámi zmíněné zkoušení dynamiky. Proto také v článku uvádím, že "Dle mého názoru by neměl být problém se na při úsporné jízdě mimo město dostat na udávaných pět litrů." 

Niemand
3. listopadu • 14:04

Za 1.5 dci 60 kW za 489 000?

1.9 TDI 66kW Octavia Combi s tou samou vybavou jen bez klimy, ASR a hlavovych airbagu stoji u naseho prodejce 470 000,-. Kdyz bych tam dal to ASR a klimu, tak jsem na rekneme 500 000. Nemam hlavove bagy a jsem o 11 000 drazsi, ale ...

Auto jsem testoval ve slabsi naftove verzi a v benzinu 1.2ku.

Podvozek slabota, auto se naklani, zadni naprava odskakuje, netlumi, v aute jsou razy. Posilovac mi taky nesedl, byl proste spatny, necitlivy, gumovy, bez zpetne vazby.
Dynamika byla slaba. Benzin se musi opravdu tocit, jinak je to velmi chabe.
Nastavovani volantu a sedacky je proste minimalni, ja jsem si pohodlnou polohu proste nenasel (mam 185 cm). Vsude tvrde plasty, sedadla jako fosna rovna.
Od minule generace (se kterou jsem dost jezdil) pretrvalo mnoho neduhu.

Celkove je to slabe.

Martin
4. listopadu • 12:00

Aaaa znamy zastance VW group. Jeste dodam, ze v te oktavce bude uvnitr asi stejne mista jako v mikre , nicmene kufr ma pro 5 lidi..... Nekdo proste nechce jezdit po meste s velkym autem, chce male.

Martin
3. listopadu • 12:53

Jsem chlap a to auto se mi líbí. Jsem divnej?

Ondras
4. listopadu • 8:27

Nejsi. Mi se líbí taky . Na 15-16" hliníkách vypadá moc pěkně.

deerhunter
4. listopadu • 21:52

jj, treba takhle 

Ondras
5. listopadu • 8:41

Kola OK (mohly být větší), Nárazník OK, prahy fuj, křídlo velefuj .

Mi se líbí tato: http://www.tommykaira.com/tkcars/m13/gallaly.htm
1.2, 105 koníku

- DrC -
3. listopadu • 15:27

Mimochodom jazdi sqele, netreba od toho ocakavat zazraky vyssej triedy, ale z tej nizsej si berie to najlepsie. Vlastnim 1.2 benzin s takmer najvyssou vybavou, prejazdil som rozne auta roznych tried a znaciek a zatial som na novu micru nenasiel zleho slova..

- DrC -
3. listopadu • 15:24

Tiez sa mi to auto paci hlavne originalnym dizajnom. Ako je mozne ze vo vsetkych reklamach co som na micru videl boli muzi? Jedine na verziu femme fatale bola v reklame zena, lenze to uz je model skutocne urceny pre zeny..

Doporučujeme

Články odjinud