Nissan Micra: decentní facelift, nový motor

Japonská automobilka Nissan připravila pro svůj nejmenší evropský model Micra decentní facelift. Při pohledu na vůz z venku jsou upravené přední světlomety, nový styling dostala mřížka chladiče a blinkry mají čirou optiku. Silnější skla u všech dveří a lepší těsnění přinese více klidu cestujícím uvnitř vozu. Bylo přepracováno uchycení rezervního kola, které často způsobovalo nepříjemné drnčení. V interiéru se dočkáme lepších, kvalitnějších materiálů a celkem jedenácti barev pro čalounění. Změny se dotkly i uspořádání budíků na přístrojové desce. U spolujezdce je možné mechanicky vypnout přední airbag a na sedadlo upevnit dětskou sedačku.

V nabídce motorů upustí Nissan od litrového agregátu, místo něj bude nejslabším motorem dvanáctistovka s výkonem 48 kW (stejný výkon měl i litrový agregát, jeho nevýhodou však je nižší točivý moment). Ve výbavě ale nebude chybět ani stávající silnější verze 1.2 59 kW. Na britském trhu bude v základu dvojité přední sklo, CD přehrávač, ABS a centrální zamykání s dálkovým ovládáním. Nejsilnějším motorem bude i nadále 1.4 16V s výkonem 65 kW, zastoupeny zůstanou také dva současné nafťáky 1.5 dCi z produkce Renaultu s výkony 48 a 60 kW.

Na trhu se současně s faceliftem objevuje i nejsilnější verze, Micra 1.6 SR (Street Racer) s motorem o výkonu 81 kW (110 k), která dostane navíc masivnější boční prahy, sportovní sedačky s lepším bočním vedením, sportovně laděnou koncovku výfuku a hliníkový povrch pedálů. Výbava bude skutečně bohatá, nebude chybět klimatizace, otvírání bez klíče či ESP.

Tip: Nissan uvede na podzim na trh novou Micru CC.

Fotogalerie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků