Nissan Micra 160 SR: ďábelské mini je tady (česká cena)

14 komentářů

Kowalski
18. ledna • 14:42

Asi to nepojede špatně. Ale opravdu ostrá verze to není. Docela bych bral tu brutální micru s poladěným dvoulitrem z primery a nápravama z almery. Nemám po ruce link, ale myslím, že se to tu už objevilo. To bylo ale fakt ďábelské auto...

MAN737
18. ledna • 3:00

Chytráci,řidičák máte jen na "B" vlastníte felicii,a 81kw na auto třídy mini se Vám zdá málo? Vždyť Vás to posmýká a neudržíte to na cestě! Nemluvím o tom,že vyšší výkon by přinesl potřebu zesílení brzd,podvozku,zvýšil cenu a výsledek by byl neprodejné.... hlavně že Vy by jste v tabulce měli hezké číselko...

MAN737

-LK-
18. ledna • 13:47

Dokončil jsi bez problémů základní školu - konkrétně předmět "čtení"? Nikdo tady nepsal, že je to málo na vůz třídy mini, ale že auto s parametry typu 100 za 10 je daleko od toho, aby se dalo nazývat "ďábelské". I když chápu, že po zkušenostech s Avií A31 60kW nebo Fábii 1.2HTP 40kW to nenáročným jedincům může připadat jako drak, ale to holt neznamená, že to auto jako drak je.

hattori.hanzo
16. ledna • 16:31

Jak už jsem napsal k tomu koceptu co měl myslím motor z 350Z(pokud se mýlím tak mě opravte)-Micře bych nevěřil že je rychlý auto ani kdyby předjela Enzo s Zondou dohromady a to proto že rychlý auto má buď dávát najevo že je ta největší bestie v širokým okolí a nebo má naopak svojí rychlost dokonale maskovat!Tohle vypadá pořád stejně - tupě a nákupíkokošíkovatě! Jinak ty jízdní parametry nic moc,když si vezmu že se svým 9 let starým Cliem 1,2 udělám 170km/h v pohodě a když fouká dobrej vítr tak si na těch 180km/h sáhnu,tak nevím k čemu tam je ta šestnáctistovka...Samozřejmě dynamika,zrychlení a spotřeba jsou lepsí,ale ta maximálka mě přinejmenším zarazila!Ikdyž třeba je tam možná omezená aby to neulítlo...

Mirek-607
16. ledna • 23:28

A jeste neco, 170 na tachometru ma ke 170 v realu dost daleko

Kazdopadne takhle "dabelske" auto jsem uz dlouho nevidel Ale to je vada titulku, ne te Micry...

Skyline
16. ledna • 16:46

Sorry, ale hodnotit auto podle maximalky je ponekud ujete... Takove Mitsu Evo VI melo maximalku jen nejakych 220 a nerekl bych, ze slo o pomale auto. Me osobne zajimaji prave ty parametry, ve kterych je Micra lepsi, nez tvoje Clio - a ktere jsou zaroven odpovedi na otazku "k cemu ta sestnactistovka". Zjevne zprevodovani "do kratka" muze skutecnou dynamiku ovlivnit celkem zajimave. Nic to ovsem nemeni na tom, ze to oznaceni je vzhledem k vykonu spis vesele....

rmira
16. ledna • 12:39

bych čekal 160 PS....

OCTAVIA RS
16. ledna • 19:34

A ja som cakal pod titulkom Radka Ondrasika

Skyline
16. ledna • 9:39

Ja myslel, ze to ma bud turbo, nebo ten trilitr z Maximy, ktery mel koncept jeste minuleho modelu Micry. Ale tech 81 kW z toho nic dabelskeho nedela, Cooper S nebo Yaris T-Sport se strachy rozhodne neklepou... To SR je asi tak sportovni, jako skodovacke RS. Spis to pripomina drivejsi oznaceni Nissanu, ktere pouzival u Primery - verze SR byla tou nejlepsi, hned pod GT. Bohuzel, tady nic lepsiho neni.

-LK-
16. ledna • 10:15

Taky mám od spojení "ďábelský" s autem poněkud jiné představy. Tak bych si nedovolil nazvat ani moje ořezávátko, které je sice větší a má dvě tuny, ale tři sta kobyl stačí na stovku pod sedm. To je tak dejme tomu "ostřejší" nebo "svižnější". Ale "ďábelské" auto, co má stovku skoro za deset, to je trochu přeháňka.

asimov
16. ledna • 14:56

Mně mejch 8.9s a 205 km/h přijde tak akorát abych nezavazel Ale žádný peklo to teda není

OnLi
16. ledna • 6:38

pro nabroušený holky?

OnLi
16. ledna • 6:38

pro nabroušený holky?

OnLi
16. ledna • 6:38

pro nabroušený holky?

Doporučujeme

Články odjinud