Nissan Micra 160 SR: ďábelské mini je tady (česká cena)

Na český trh dorazila po loňské premiéře v Británii ostrá verze malého Nissanu Micra pod přízviskem 160 SR. Už z názvu je patrné, jaký motor se autíčko pohání - zážehová šestnáctistovka s výkonem 81 kW (110 k)/6 000 ot. a točivým momentem 153 Nm (v 4 400 ot.). Motor rozpohybuje Micru na stovku za 9,8 s a rozjede se až na 183 km/h. Přitom spotřebuje rozumných 6,6 l paliva v kombinovaném režimu.

Oproti výbavě Tekna nabízí 160 SR navíc ESP, 16" litá kola, kovové pedály, vyhřívaná zpětná zrcátka a dešťový senzor. V základu najdete dále přední a boční airbagy, manuální klimatizaci či CD přehrávač. Třídveřový model stojí v Česku 410 900 Kč, pětidveřový pak 425 90 Kč. Oproti konkurenci je cena trochu vyšší, Hyundai Getz Sport pořídíte s nepatrně horší výbavou za 349 900 Kč, Suzuki Swift 1,5 GLX za 369 900 Kč; oba vozy přitom nabízí srovnatelnou dynamiku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nissan Micra 160 SR
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků