Nissan Maxima QX 3.0

Nissan Maxima vyjíždí ke svým zákazníkům ve druhé generaci. Světovou premiéru si odbyla na autosalonu v Ženevě. Své zákazníky láká nejen příznivou cenou, ale také úhledným zevnějškem.
Nissan Maxima QX 3.0
Nissan Maxima vyjíždí ke svým zákazníkům ve druhé generaci. Světovou premiéru si odbyla na autosalonu v Ženevě. Své zákazníky láká nejen příznivou cenou, ale také úhledným zevnějškem.

Druhá generace vyrostla, což je cítit zejména v interiéru. Celková délka se zvýšila o 150 mm, výška o 20 mm a šířka o 10 mm. Zvětšil se také rozvor. V již zmíněném interiéru mají cestující o 35 mm více místa pro kolena a nezáleží při tom, zda sedí vpředu nebo vzadu.

V interiéru dominují kvalitní a velmi pohodlná sedadla. Ty zadní jsou umístěna o 15 mm výše než v předchozí generaci, což má spolu s praktickým držadlem na opěradlech předních sedadel největší vliv na pohodlné nastupování.

V interiéru najdeme celou řadu praktických schránek a odkládacích prostor. Vedle tradičních prvků jako jsou kapsy ve dveřích, schránka před spolujezdcem nebo dvoupatrová schránka v loketní opěrce, upoutá v Maximě uzavíratelná schránka mezi ovládáním klimatizace a autorádiem.

Správný automobil vyšší střední třídy neznačí pouze velký prostor v interiéru, ale také jeho vybavení. Maxima může být vybavena vším co se sluší do vyšší společnosti – klimatizace, kožené čalounění, automatická převodovka nebo kvalitní autorádio, k jehož poslechu pomáhá dokonalé odhlučnění Maximy.

Maximu může pohánět jeden ze dvou benzínových motorů. Zajímavějším z nich je vidlicový šestiválec 3.0. Výkon 147 kW, kterého dosahuje, dokáže Maximu rozhýbat na slušných 230 km/h a sprint z 0 na 100 km/h s ním zvládá za 8,2 vteřiny. Za tyto dobré výkony si řekne v průměru cca o 9 litrů, což je údaj v této třídě spíše podprůměrný.

U druhé generace Maximy doznal úprav také podvozek a zvýšena byla tuhost karoserie. Při zrychlení a brždění, tak nedochází ke „zvedání“ či „klesání“ přídě. Úpravy na podvozku se projevily také na minimalizaci bočního naklánění. K výbornému pocitu řidiče přispívá přesné řízení a výkonné brzdy vybavené dvojitým posilovačem i systémem ABS.

Druhá generace láká zákazníky elegantním vzhledem, výbornými jízdními vlastnostmi, tradiční spolehlivostí a nezanedbatelná je také vysoká úroveň dílenského zpracování. Nissan Maxima QX 3.0 stojí v základním provedení 1 055 000 Kč vč. DPH.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 870 km
Cena: 275 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 436 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 500 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 560 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 500 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků