Nissan má nejhorší krizi posledních 10 let. Propustí tisíce lidí, seškrtá i modely

28 komentářů

Jan
27. července • 21:02

Podle čeho soudis že nejhorší je Renault. Mám Espace IV najeto půl Mega a spokojenost.

zdenek
28. července • 16:38

jezdim trafikem a už bych to asi neměnil jen výměna za novej Trafik. Motor pohoda jezdím za necelých 8 litru nafty a atakuju 300 000 km. Jen vyměna oleje a drobné pičoviny za pár euro :-D Proti Vianu nebo Vitu se v tom jezdí mnohem lépe. Z větších dodávek vyhráva Iveco i když novej master taky není k zahození. od Nisanu jse zatím nic neměl tak nemužu soudit, ale od Renaultu jsem toho řidil už docela dost :)

Pavel
26. července • 21:00

Můžou si za to sami. neměli se dávat dohromady s tou nejhorší automobilkou na světě. Teda největší vopruz je dacia,tu si kupujou jen sociálové a lidi který vo automobilismu nemaji žádnou páru. Už i ten debilní Hyundej i Kia jsou lepší než Renault. Mám Nissana,poctivá výroba ještě stará v Holandsku,18 let stará,200 tisíc najeto, odešel mi jen zadní stěrač a repasoval jsem startér. Jinak absolutní spokojenost se spolehlivostí. Kvůli Renaultu se příště poohlídnu po jiný značce-určitě však zase japonský.

Pavel
26. července • 21:00

Můžou si za to sami. neměli se dávat dohromady s tou nejhorší automobilkou na světě. Teda největší vopruz je dacia,tu si kupujou jen sociálové a lidi který vo automobilismu nemaji žádnou páru. Už i ten debilní Hyundej i Kia jsou lepší než Renault. Mám Nissana,poctivá výroba ještě stará v Holandsku,18 let stará,200 tisíc najeto, odešel mi jen zadní stěrač a repasoval jsem startér. Jinak absolutní spokojenost se spolehlivostí. Kvůli Renaultu se příště poohlídnu po jiný značce-určitě však zase japonský.

Znalec
27. července • 18:15

200tkm ma za sebou každá druha octavia po firme.A s long life servisom.

Petr Bešťák
26. července • 16:00

Mám Nového Nissan x-trail v plné výbavě tekna motor 2,0 dci 130kw.v automatu. Je to super auto bez chyby. Ten úžasný Kodiaq byl o skoro 350,- tisdražší v podobné výbavě a čekat 6 měsíců. Uvnitř víc místa lepší motor o převodovce cvt se vůbec nebavím,řadí jak samet. A ve svém věku už jsem pár nových!! aut už měl.

Znalec
27. července • 18:16

X trail je najmenej 10 ročná konštrukcia = je to stará hrča.Oprávnene je lacnejší ako kodiak.Kodiak je jednoducho zasadne modernejší.

Puk
28. července • 13:39

Jo a taky trochu vrzavejsi...

.
26. července • 10:18

Nissan je v krizi, ale pořád vydělává i když nyní méně. Tesle se daří jako nikdy a každý rok vykazuje ztrátu jako prase. Ono záleží jenom na tom, jak se věci podají publiku.

Joe Doe
26. července • 8:26

Som z tych, co si pamataju doby, ked Nissan vyrabal skvele auta ako Primera - jazdila skvelo v akejkolvek vybave, ale GT stvorkolka bola skvost. Almera GTI, poctive offroady aj v triede mensej ako Patrol. Maxima QX so zamatovym V6.Skvele motory, skvele podvozky, splahlivost. A potom prisiel strycko Renault, narval vsade svoje diesle a benziny, a Nissan zacal stavat krabice. Ford mal aspon tu sudnost, ze ked uz v cca rovnakom case kupil majoritny podiel v Mazde, tak zacal stavat svoje auta s podvozkami a motormi od Mazdy (pripadne od Volva :) ) Az na nestastnu 121 postavenu na baze Fiesty...

puich
26. července • 17:54

Bez strycka renaultu bys zadny Nissan nemel.Jinak Renault urcite nekeca do designu Nissanu.

Stichi
26. července • 8:09

Zrovna Nissan designuje své modely v Evropě, nový Qashqai, X-Trail a Navara jsou opravdu krásný auta, nejsou tuctový moc hezky se v nich jezdí.

Petr Bešťák
26. července • 15:57

Mám nového x- trail 8měsíců v plné výbavě a je to krásné super auto. Kodiaq byl o skoro 300 dražší v té výbavě a čekat 6 měsíců. nesmysl.

Thomas Fuk
28. července • 15:22

A myslíte, že jste koupil plně srovnatelné auto, jen o 300k levnější? :-P

Kratom
26. července • 7:20

Jeden znalec vedle druhého...

Moje jméno
25. července • 20:36

Pravdou je, že drtivá většina japonského designu zrovna za moc nestojí. A právě design prodává.

Peter
25. července • 20:54

To ešte Nissan ako tak.Ale Honda,Subaru a hlavne Mitsubishi tak to sú čisté katastrofy čo sa týka designu.

Gran
26. července • 7:54

Jsi prostě dement Bo takovouhle 3,14 čovinu nemůže zdravý člověk napsat.

Lucky89
26. července • 8:26

Jsi prostě chuj, bo takovouhle reakci nemůže vypotit normální inteligentní bytost...

Wonn
25. července • 16:17

Dělají jedny z nejhnusnějších aut, tak co se diví...

Joe Doe
26. července • 8:17

Podla tvojej logiky robia jedny z najhnusnejsich aut aj Ford, GM a VW :)Ford oznamil, ze prepusti 10% svojich zamestnancov (celosvetovo cca 7000 ludi).
(https://www.ft.com/content/5f8942e8-7b03-11e... ... - pozor, paywall)GM vlani oznamil, ze prepusti 14-tisic zamestnancov, a tento rok to realizuje (https://www.cnbc.com/2018/11/26/gm-unallocatin... ... )VW prepusti 7000 ludi (https://europe.autonews.com/automakers/vw-brand-cut-7... ... )

petr
25. července • 16:19

Ale až po Škodovce!!!!:-D:-D:-D

HH1982
25. července • 17:43

A proto je Škoda v Evropě tak neoblíbená a nikdo ji nechce. Ten nový závod, který se má stavit, bude asi spíš využíván pro stavbu vzducholodí, aby mohli Chocholouškovy pacienty, kterých je stále více, vyvážet ve velkém do cizích krajin. Jako nejsem majitel Škody a ta auta mě nijak neberou, ale je prostě pravda, že jsou ty vozy žádané... Narozdíl od Japonců. Nissan propouští, Honda ruší závody v UK a Turecku, Mitsu musí kooperovat s PSA na těch pár zbylých modelech, Toyotě staví Supru v Rakousku z dílů od BMW. A Mazda vymýšlí nějakou japonskou pikačovinu, která bude k ničemu. Japonsko opravdu jede, je to prostě vidět, jak se jim daří :D

ramon
26. července • 14:24

Jo jenže svět není jen zaprděná Evropa. Ta vaše Škoda není světově ani v první dvacítce, Toyota je první ve světě a líp jsou na tom snad všichni ostatní Japonci, dokonce i Hjundej prodá skoro 4x víc:-D A v Americe, která se traduje jako nejvyspělejší automobilový trh, to raději se Škodou ani nezkoušejí, protože by po takovém šuntu neštěkl pes. Takže to berte, že Evropa je taková anomálie, co si bude dál kupovat Škodovky a Renaulty.

neodborník
27. července • 17:21

Nejvyspělejší automobilový trh je Evropa, to není tradice, to je realita. Ten agresivní slovník, koho mi to jenom sakra připomíná, momentálně je bez práce ...., nebo žeby už zakotvil někde v Japonsku a bude zase veselo ?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
HH1982
27. července • 18:00

Přesně tak, Evropa je nejdál a kdo to nechce vidět, tak si lže do vlastní kapsy. I vozy evropských automobilek, které se prodávají třeba ve státech, mají horší interiér v porovnání s produkty přímo pro Evropu. Zrovna včera jsem šel omrknout Hyundai a rozdíly mezi auty vyrobenými u nás a těmi v Evropě jsou vidět krásně na první pohled - jen se to chce zohnout pod auto a podívat se, jak je třeba řešena antikorozní ochrana - kdy výroba v Asii obecně toto moc neřeší. BTW ty asijské Hyundai měly už v autosalonu rezavý výfuky a různé šrouby ve spodku auta, asi ten vzduch na moři udělá svoje. I30 už vypadala k světu a kdybych uvažoval o opravdu levném autě za nějakých 350 tisíc, tak bych se jí asi ani nebránil. Když to ale porovnám s produkcí koncernu, tak je pořád ta ochrana podvozku o stupeň níž. Koncern má ty spodky vyloženě vylepeny nějakým tepelně svařovaným plastem, u Hyundai české produkce je jen nějaký nátěr, u asijské produkce Hyundai je ten antikorozní nátěr ve slabší vrstvě a na některých místech není vůbec - taková klasika ve stylu všech aut z tohoto konce světa, prostě to časem začne hnít (osobní zkušenost s více vozy hned několika japonských značek).

Mirek
28. července • 18:27

Koncern, tepelně svařované co, plast, a na podvozku, tedy i škodovky? Nepřiletěl jsi z nějaké daleké budoucnosti?
https://www.auto.cz/galerie/72589/...
https://autobible.euro.cz/test-ojetiny-skoda-octavi... ...
U mého Focusu to vypadá podobně, koncernové auto to není a žádný plast tam nemám.

883ccm
26. července • 8:24

Ne, Škoda je takový stádní auto. První vůl si ji koupí a další musí následovat bez použití vlastního mozku.

Doporučujeme

Články odjinud