Nissan má nejhorší krizi posledních 10 let. Propustí tisíce lidí, seškrtá i modely

Wonn  |  25. 07. 2019 16:17

Dělají jedny z nejhnusnějších aut, tak co se diví...

Odpovědět  |   | 
petr  |  25. 07. 2019 16:19

Ale až po Škodovce!!!!

Odpovědět  |   | 
HH1982  |  25. 07. 2019 17:43

A proto je Škoda v Evropě tak neoblíbená a nikdo ji nechce. Ten nový závod, který se má stavit, bude asi spíš využíván pro stavbu vzducholodí, aby mohli Chocholouškovy pacienty, kterých je stále více, vyvážet ve velkém do cizích krajin. Jako nejsem majitel Škody a ta auta mě nijak neberou, ale je prostě pravda, že jsou ty vozy žádané... Narozdíl od Japonců. Nissan propouští, Honda ruší závody v UK a Turecku, Mitsu musí kooperovat s PSA na těch pár zbylých modelech, Toyotě staví Supru v Rakousku z dílů od BMW. A Mazda vymýšlí nějakou japonskou pikačovinu, která bude k ničemu. Japonsko opravdu jede, je to prostě vidět, jak se jim daří :D

Odpovědět  |   | 
883ccm  |  26. 07. 2019 08:24

Ne, Škoda je takový stádní auto. První vůl si ji koupí a další musí následovat bez použití vlastního mozku.

Odpovědět  |   | 
ramon  |  26. 07. 2019 14:24

Jo jenže svět není jen zaprděná Evropa. Ta vaše Škoda není světově ani v první dvacítce, Toyota je první ve světě a líp jsou na tom snad všichni ostatní Japonci, dokonce i Hjundej prodá skoro 4x víc A v Americe, která se traduje jako nejvyspělejší automobilový trh, to raději se Škodou ani nezkoušejí, protože by po takovém šuntu neštěkl pes. Takže to berte, že Evropa je taková anomálie, co si bude dál kupovat Škodovky a Renaulty.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  27. 07. 2019 17:21

Nejvyspělejší automobilový trh je Evropa, to není tradice, to je realita. Ten agresivní slovník, koho mi to jenom sakra připomíná, momentálně je bez práce ...., nebo žeby už zakotvil někde v Japonsku a bude zase veselo ?

Odpovědět  |   | 
HH1982  |  27. 07. 2019 18:00

Přesně tak, Evropa je nejdál a kdo to nechce vidět, tak si lže do vlastní kapsy. I vozy evropských automobilek, které se prodávají třeba ve státech, mají horší interiér v porovnání s produkty přímo pro Evropu. Zrovna včera jsem šel omrknout Hyundai a rozdíly mezi auty vyrobenými u nás a těmi v Evropě jsou vidět krásně na první pohled - jen se to chce zohnout pod auto a podívat se, jak je třeba řešena antikorozní ochrana - kdy výroba v Asii obecně toto moc neřeší. BTW ty asijské Hyundai měly už v autosalonu rezavý výfuky a různé šrouby ve spodku auta, asi ten vzduch na moři udělá svoje. I30 už vypadala k světu a kdybych uvažoval o opravdu levném autě za nějakých 350 tisíc, tak bych se jí asi ani nebránil. Když to ale porovnám s produkcí koncernu, tak je pořád ta ochrana podvozku o stupeň níž. Koncern má ty spodky vyloženě vylepeny nějakým tepelně svařovaným plastem, u Hyundai české produkce je jen nějaký nátěr, u asijské produkce Hyundai je ten antikorozní nátěr ve slabší vrstvě a na některých místech není vůbec - taková klasika ve stylu všech aut z tohoto konce světa, prostě to časem začne hnít (osobní zkušenost s více vozy hned několika japonských značek).

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  28. 07. 2019 18:27

Koncern, tepelně svařované co, plast, a na podvozku, tedy i škodovky? Nepřiletěl jsi z nějaké daleké budoucnosti?
https://www.auto.cz/galerie/72589/...
https://autobible.euro.cz/test-ojetiny-skoda-octavi... ...
U mého Focusu to vypadá podobně, koncernové auto to není a žádný plast tam nemám.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  26. 07. 2019 08:17

Podla tvojej logiky robia jedny z najhnusnejsich aut aj Ford, GM a VW :)

Ford oznamil, ze prepusti 10% svojich zamestnancov (celosvetovo cca 7000 ludi).
(https://www.ft.com/content/5f8942e8-7b03-11e... ... - pozor, paywall)

GM vlani oznamil, ze prepusti 14-tisic zamestnancov, a tento rok to realizuje (https://www.cnbc.com/2018/11/26/gm-unallocatin... ... )

VW prepusti 7000 ludi (https://europe.autonews.com/automakers/vw-brand-cut-7... ... )

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  25. 07. 2019 20:36

Pravdou je, že drtivá většina japonského designu zrovna za moc nestojí. A právě design prodává.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  25. 07. 2019 20:54

To ešte Nissan ako tak.Ale Honda,Subaru a hlavne Mitsubishi tak to sú čisté katastrofy čo sa týka designu.

Odpovědět  |   | 
Gran  |  26. 07. 2019 07:54

Jsi prostě dement Bo takovouhle 3,14 čovinu nemůže zdravý člověk napsat.

Odpovědět  |   | 
Lucky89  |  26. 07. 2019 08:26

Jsi prostě chuj, bo takovouhle reakci nemůže vypotit normální inteligentní bytost...

Odpovědět  |   | 
Kratom  |  26. 07. 2019 07:20

Jeden znalec vedle druhého...

Odpovědět  |   | 
Stichi  |  26. 07. 2019 08:09

Zrovna Nissan designuje své modely v Evropě, nový Qashqai, X-Trail a Navara jsou opravdu krásný auta, nejsou tuctový moc hezky se v nich jezdí.

Odpovědět  |   | 
Petr Bešťák  |  26. 07. 2019 15:57

Mám nového x- trail 8měsíců v plné výbavě a je to krásné super auto. Kodiaq byl o skoro 300 dražší v té výbavě a čekat 6 měsíců. nesmysl.

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  28. 07. 2019 15:22

A myslíte, že jste koupil plně srovnatelné auto, jen o 300k levnější?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  26. 07. 2019 08:26

Som z tych, co si pamataju doby, ked Nissan vyrabal skvele auta ako Primera - jazdila skvelo v akejkolvek vybave, ale GT stvorkolka bola skvost. Almera GTI, poctive offroady aj v triede mensej ako Patrol. Maxima QX so zamatovym V6.

Skvele motory, skvele podvozky, splahlivost.

A potom prisiel strycko Renault, narval vsade svoje diesle a benziny, a Nissan zacal stavat krabice. Ford mal aspon tu sudnost, ze ked uz v cca rovnakom case kupil majoritny podiel v Mazde, tak zacal stavat svoje auta s podvozkami a motormi od Mazdy (pripadne od Volva :) ) Az na nestastnu 121 postavenu na baze Fiesty...

Odpovědět  |   | 
puich  |  26. 07. 2019 17:54

Bez strycka renaultu bys zadny Nissan nemel.

Jinak Renault urcite nekeca do designu Nissanu.

Odpovědět  |   | 
.  |  26. 07. 2019 10:18

Nissan je v krizi, ale pořád vydělává i když nyní méně. Tesle se daří jako nikdy a každý rok vykazuje ztrátu jako prase. Ono záleží jenom na tom, jak se věci podají publiku.

Odpovědět  |   | 
Petr Bešťák  |  26. 07. 2019 16:00

Mám Nového Nissan x-trail v plné výbavě tekna motor 2,0 dci 130kw.v automatu. Je to super auto bez chyby. Ten úžasný Kodiaq byl o skoro 350,- tisdražší v podobné výbavě a čekat 6 měsíců. Uvnitř víc místa lepší motor o převodovce cvt se vůbec nebavím,řadí jak samet. A ve svém věku už jsem pár nových!! aut už měl.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  27. 07. 2019 18:16

X trail je najmenej 10 ročná konštrukcia = je to stará hrča.

Oprávnene je lacnejší ako kodiak.

Kodiak je jednoducho zasadne modernejší.

Odpovědět  |   | 
Puk  |  28. 07. 2019 13:39

Jo a taky trochu vrzavejsi...

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  26. 07. 2019 21:00

Můžou si za to sami. neměli se dávat dohromady s tou nejhorší automobilkou na světě. Teda největší vopruz je dacia,tu si kupujou jen sociálové a lidi který vo automobilismu nemaji žádnou páru. Už i ten debilní Hyundej i Kia jsou lepší než Renault. Mám Nissana,poctivá výroba ještě stará v Holandsku,18 let stará,200 tisíc najeto, odešel mi jen zadní stěrač a repasoval jsem startér. Jinak absolutní spokojenost se spolehlivostí. Kvůli Renaultu se příště poohlídnu po jiný značce-určitě však zase japonský.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  27. 07. 2019 18:15

200tkm ma za sebou každá druha octavia po firme.

A s long life servisom.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  26. 07. 2019 21:00

Můžou si za to sami. neměli se dávat dohromady s tou nejhorší automobilkou na světě. Teda největší vopruz je dacia,tu si kupujou jen sociálové a lidi který vo automobilismu nemaji žádnou páru. Už i ten debilní Hyundej i Kia jsou lepší než Renault. Mám Nissana,poctivá výroba ještě stará v Holandsku,18 let stará,200 tisíc najeto, odešel mi jen zadní stěrač a repasoval jsem startér. Jinak absolutní spokojenost se spolehlivostí. Kvůli Renaultu se příště poohlídnu po jiný značce-určitě však zase japonský.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  27. 07. 2019 21:02

Podle čeho soudis že nejhorší je Renault. Mám Espace IV najeto půl Mega a spokojenost.

Odpovědět  |   | 
zdenek  |  28. 07. 2019 16:38

jezdim trafikem a už bych to asi neměnil jen výměna za novej Trafik. Motor pohoda jezdím za necelých 8 litru nafty a atakuju 300 000 km. Jen vyměna oleje a drobné pičoviny za pár euro Proti Vianu nebo Vitu se v tom jezdí mnohem lépe. Z větších dodávek vyhráva Iveco i když novej master taky není k zahození. od Nisanu jse zatím nic neměl tak nemužu soudit, ale od Renaultu jsem toho řidil už docela dost :)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 68 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A