Nissan Livina C-Gear: japonsko-čínský skoro off-road

Nissan Livina u nás není vůbec známým modelem, jedná se totiž o vůz určený pro čínský trh, na kterém více či méně úspěšně figuruje už od roku 2006. Model Livina je zatím dostupný ve dvou verzích, sedmimístné a pětimístné. Ve třetí verzi s přívlastkem C-Gear se model veřejnosti poprvé představí na autosalonu v Pekingu.

Livina s přívlastkem C-Gear představuje jakousi odolnější pětimístnou verzi, se kterou by neměl být problém zdolávat polní a některé lesní cesty. Od běžné cestní verze se Livina C-Gear odlišuje především černým plastovým lemováním blatníků a nárazníků, co bychom mohli přirovnat třeba ke Škodě Octavia Scout.

Pod kapotou tohoto vozu se usídlil čtyřválec Nissan HR16 objemu 1,6 litru a výkonu 80 kW. Zákazník si bude moci vybrat, zda chce řadit ručně pětistupňovou převodovkou, nebo přenechá řazení čtyřstupňovému automatu. Nad reálným využitím vozu v náročnějším terénu by se dalo polemizovat, ale zřejmě už i v Číně vědí, že image je na prvním místě...

Klepněte pro větší obrázek 
Nissan Livina C-Gear
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků