Nissan Livina C-Gear: japonsko-čínský skoro off-road

Nissan Livina u nás není vůbec známým modelem, jedná se totiž o vůz určený pro čínský trh, na kterém více či méně úspěšně figuruje už od roku 2006. Model Livina je zatím dostupný ve dvou verzích, sedmimístné a pětimístné. Ve třetí verzi s přívlastkem C-Gear se model veřejnosti poprvé představí na autosalonu v Pekingu.

Livina s přívlastkem C-Gear představuje jakousi odolnější pětimístnou verzi, se kterou by neměl být problém zdolávat polní a některé lesní cesty. Od běžné cestní verze se Livina C-Gear odlišuje především černým plastovým lemováním blatníků a nárazníků, co bychom mohli přirovnat třeba ke Škodě Octavia Scout.

Pod kapotou tohoto vozu se usídlil čtyřválec Nissan HR16 objemu 1,6 litru a výkonu 80 kW. Zákazník si bude moci vybrat, zda chce řadit ručně pětistupňovou převodovkou, nebo přenechá řazení čtyřstupňovému automatu. Nad reálným využitím vozu v náročnějším terénu by se dalo polemizovat, ale zřejmě už i v Číně vědí, že image je na prvním místě...

Klepněte pro větší obrázek 
Nissan Livina C-Gear
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků