Auto to je relativně pěkné , dojez zní použiletelně, jen ta cena.... 25000 až 30000 € Uváděla se cena i 25 až 30 USD, ale podle vzoru elektroniky je "rozdíl" USA Evropa 1:1 ( notebook v USA 1000USD = Evropa 1000€) .Zajímalo by mě jak se zjistí, že to pro někoho bude nepájitelné. Příklad, dělali lufťákovi luxusní kuchyň ( nabytek + vybanení), super varná deska za deseti tisíce. Montáž v pohodě, od elektroskříně dobře dimenzovaný vedení jen.... ...nebyl to v lokalitě jedinej novej barák a jednoho dne až ta satelitní část měla špičku ve spotřebě vyhodilo to vedení v celý vesnici, rozvodáci to pak nějak vyřešili ale prostě se tam nepočítalo s takovíým odběrem.Tak by mě zajímalo co by se slalo až by si tohle lidi koupili a chtěli to nabíjet a nechtěli aby to nebíjelo několik dnů. Hádám že elektrický rozvody na tohle připravený nejsou a co třeba Pražáci těm tam smrdí aut nejvíc, nemaj kde parkovat a pochybuji, že někdo potáhne prodlužovačku z xtýho patra před barák.
Tady máš odpověď ohledně těch rozvodů elektřiny: http://www.tyden.cz/rubriky/auta/zelena-stopa/elektromobily-v-cesku-pomalu-ale-prece_126111.html
A Vy tomu věříte? Zní to moc idealisticky.
Přípojky jsou jenom otázka "tlačenky" ze strany energetiků. Kdyby např. VW léta Škodovce neblokoval příslušný vývoj a zkostnatělý polostátní ČEZ místo korumpování politiků radši zavedl program "postav si zásuvku a vydělávej na ní", byly by do několika měsíců dostatečně dimenzované "on-line" stojany u všech supermarketů a parkovišť s veřejným osvětlením...
Panebože, on snad někdo ze společnosti SKVRNA přikázal, že všechny elektromobily a hybridy musí vypadat šeredně - hlavně zadek! Kromě řady 3xxZ jsou Hnissany už 10 let designově slabší - ale na prdel téhle zrůdičky si snad od Renaulta vypůjčili tu bukvu co kdysi spáchala nechvalně známý styl "Vel Satis"...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.