Nissan Leaf II měl českou premiéru. Evropská verze se ale ještě nevyrábí

3 komentáře

Kuk Vykuk
29. listopadu • 15:42

Pěkný auto, konečně to není taková zrůdná ploštice jako Leaf 1 s kterou má konstrukčně mnoho společného. O setinku menší odpor vzduchu. O 2,4 s lepší zrychlení než 1. O fous větší baterka, aby se neřeklo. Správně by tam měli dát 60 kWh baterku, aby se to konečně přiblízilo do kategorie normálních elektroaut. Místo toho dali jen polozkryplenou 40 kWh, protože nemaj dostatečný kapacity výroby baterek a nechtěj, aby lidi přestali kupovat jejich spalováky.
Reálnej dojezd 230 km, v zimě cca o 40 % míň. Na NEDC dojezdy zapomeňte, to jsou hausnumera mimo realitu, které tradičně nesolidní dinosauři mají stále v lásce protože se styděj za ty zkryplený dojezdy svejch elektrowerků. Bazarový s nižšší cenou už budou hodně zajímavý.

Hloupej Honza
28. listopadu • 15:15

Nejlevnější rodinné EV stále v základu za 3/4 mega no to tahle tu pětiletku soudruzi neplníme .

Leon
28. listopadu • 22:45

a to ještě k tomu moc krásy nepobralo

Doporučujeme

Články odjinud