Pěkný auto, konečně to není taková zrůdná ploštice jako Leaf 1 s kterou má konstrukčně mnoho společného. O setinku menší odpor vzduchu. O 2,4 s lepší zrychlení než 1. O fous větší baterka, aby se neřeklo. Správně by tam měli dát 60 kWh baterku, aby se to konečně přiblízilo do kategorie normálních elektroaut. Místo toho dali jen polozkryplenou 40 kWh, protože nemaj dostatečný kapacity výroby baterek a nechtěj, aby lidi přestali kupovat jejich spalováky. Reálnej dojezd 230 km, v zimě cca o 40 % míň. Na NEDC dojezdy zapomeňte, to jsou hausnumera mimo realitu, které tradičně nesolidní dinosauři mají stále v lásce protože se styděj za ty zkryplený dojezdy svejch elektrowerků. Bazarový s nižšší cenou už budou hodně zajímavý.
Nejlevnější rodinné EV stále v základu za 3/4 mega no to tahle tu pětiletku soudruzi neplníme .
a to ještě k tomu moc krásy nepobralo
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.