Nissan Leaf e+ už má české ceny. Pod milion nejde, i tak si musíte pospíšit

Modernizovaný Nissan Leaf je ukázkou toho, jak se má vylepšovat auto. České zastoupení značky nyní spustilo první objednávky. Pokud se vám líbí, pospěšte si. Nebudou!

Inovovaný japonský elektromobil v Česku dostal dvě edice - Leaf 3.ZERO a Leaf 3.ZERO e+. Představení vylepšeného lístku pro vás máme zde, takže jen ve zkratce to nejpodstatnější: Vyšší výkon 160 kW (217 k), možnost 100 kW nabíjení, o 55 % větší kapacita baterie (64 kW). Psali jsme také o dojezdu 363 km, podle evropské metodiky WLTP to ovšem vychází na příjemnějších 385 kilometrů.

Nissan Leaf se pořádně naštval! Japonci uvádí závodní verzi elektromobilu

Nissan Leaf se pořádně naštval! Japonci uvádí závodní verzi elektromobilu

Výše uvedené parametry platí pro silnější verzi Nissan Leaf 3.ZERO e+, základní Nissan Leaf 3.ZERO si ponechává stejný výkon a dojezd, jako loňský model. To znamená 40 kW baterii, výkon 110 kW (150 koní) a dojezd 270 km. Navíc ale dostane například větší osmipalcový infotainment a inovovaný balíček bezpečnostních asistentů ProPilot.

Cena za Nissan Leaf 3.ZERO byla stanovena na 1.049.00 Kč. Limitovaná edice Leaf 3.ZERO e+ pak vyjde na 1.199.000 Kč. Jsou to víceméně konečné částky, vozy jsou více než dobře vybavené již ve standardu, a tak už není moc co připlácet.

Takhle se má vylepšovat elektromobil! Leaf e+ má 160 kW a ujede 363 km

Takhle se má vylepšovat elektromobil! Leaf e+ má 160 kW a ujede 363 km

Limitovanou edici e+ lze si můžete vybavit automatickým parkovacím asistentem za 30.000 Kč. Pak tu samozřejmě budou příplatky za individualizaci, kde si nově za 29.900 Kč můžete vybrat dvoubarevnou karoserii. Záruka na baterie zůstává stejná, osm let s omezením na 160.000 kilometrů. Standardní záruka je na 3 roky (100.000 km). Částku 12.400 Kč pak připlatíte za její dvouleté prodloužení.

Vozy je již možné objednávat, první kusy edice Leaf 3.ZERO se dostanou k zákazníkům v květnu letošního roku. Majitelé edice Leaf 3.ZERO e+ si budou muset počkat o něco déle, s elektromobilem se podívají až na letní koupaliště. Zájemci o Nissan Leaf 3.ZERO e+ si ale s objednávkami budou muset pospíšit, pro Evropu bude vyrobeno pouze 5.000 kusů.

Speciál: Alternativní pohony

K vývoji alternativních pohonů došlo kvůli ztenčujícím se zásobám ropy a problémům se znečištěním životního prostředí. V automobilovém průmyslu se v současnosti nejčastěji hovoří o pohonech na LPG, CNG, vodík a elektrický proud. Právě v posledních dvou zmíněných pohonech je podle odborníků budoucnost.

Přehled aut s pohonem na LPG Koupit auto na CNG?Auta na CNG: Jak dojedou daleko?Toyota Mirai na vodíkVW razí cenu elektroaut na minimumHyundai Nexo - SUV na vodíkRevoluční CNG-mild-hybrid Škoda do detailu

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv-G75: Co nabídne nejlevnější zoom-zoom?

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv G75

Zástupce segmentu B automobilky Mazda má v Evropě opravdu tvrdou konkurenci. Co všechno dostanete za tři sta tisíc?

včera | Vladimír Kadera | 54 příspěvků
Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

20.  1.  2019 | AutoRevue.cz | 11 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky