Nissan Leaf dostane lepší baterie. Zvládne ujet až 180 km

Nissan Leaf dostane lepší baterie. Zvládne ujet až 180 km

Na podzim letošního roku by se měl začít prodávat lehce upravený Nissan Leaf. Kromě nových barev karoserie dostane japonský elektromobil lepší akumulátory, které mu zařídí větší dojezd. Ten by se měl reálně zvednout až na 180 km.

Test Nissan Leaf: Úhel pohledu  

Test Nissan Leaf: Úhel pohledu  

Zprávu přinesli kolegové z InsideEVs. Nissan jako takový tyto informace nechce komentovat, ale údajně dva nezávislí dealeři potvrdili, že lepší Leaf na podzim opravdu dorazí. Prodejně úspěšný elektromobil dostane 30 kWh baterie, které mu prodlouží dojezd ze současných necelých 150 km zhruba o dalších třicet kilometrů.

Zároveň dojde k rozšíření nabídky barev karoserie. Novinkou by měly být odstíny Forged Bronze, Coulis Red a Deep Blue Pearl.

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Mimochodem podle stejného zdroje se už chystá Nissan Leaf nové generace, který by měl být se svým dojezdem někde úplně jinde. Šéf Nissanu Carlos Ghosn potvrdil, že chystaná novinka zvládne zhruba 300 kilometrů na jedno nabití. 

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 871 km
Cena: 275 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 420 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 480 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: 19 970 km
Cena: 480 000 Kč
Nissan X-Trail 1,6
Rok výroby: 2015
Stav: 45 218 km
Cena: 450 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

včera | Milan Lažanský | 13 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků
Test: Pět důvodů, proč je teď Opel Insignia favoritem střední třídy

Opel Insignia Grand Sport

Naší recenzí tentokrát prošel Opel Insignia Grand Sport.

5.  9.  2017 | Milan Lažanský | 23 příspěvků