Nissan Leaf dostane lepší baterie. Zvládne ujet až 180 km

Nissan Leaf dostane lepší baterie. Zvládne ujet až 180 km

Na podzim letošního roku by se měl začít prodávat lehce upravený Nissan Leaf. Kromě nových barev karoserie dostane japonský elektromobil lepší akumulátory, které mu zařídí větší dojezd. Ten by se měl reálně zvednout až na 180 km.

Testy | Elektromobily | Nissan

Test Nissan Leaf: Úhel pohledu  

Zprávu přinesli kolegové z InsideEVs. Nissan jako takový tyto informace nechce komentovat, ale údajně dva nezávislí dealeři potvrdili, že lepší Leaf na podzim opravdu dorazí. Prodejně úspěšný elektromobil dostane 30 kWh baterie, které mu prodlouží dojezd ze současných necelých 150 km zhruba o dalších třicet kilometrů.

Zároveň dojde k rozšíření nabídky barev karoserie. Novinkou by měly být odstíny Forged Bronze, Coulis Red a Deep Blue Pearl.

Elektromobily | Volkswagen | BMW | Srovnávací testy | Nissan | Volkswagen Golf

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Mimochodem podle stejného zdroje se už chystá Nissan Leaf nové generace, který by měl být se svým dojezdem někde úplně jinde. Šéf Nissanu Carlos Ghosn potvrdil, že chystaná novinka zvládne zhruba 300 kilometrů na jedno nabití. 

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků