Nissan láká zákazníky na GT-R limitovanou sérií Midnight Opal

Nissan láká zákazníky na GT-R limitovanou sérií Midnight Opal

Strategie limitovaných sérií nebo dokonce kusů jako cesta k udržení atraktivity stárnoucích sportovních modelů zjevně není vyhrazena superluxusním značkám typu Bugatti či Pagani. Nejnověji jde touto cestou Nissan s modelem GT-R. Podpořit zájem o fenomenální, ale přece jen už poněkud okoukané sportovní kupé má série Midnight Opal, omezená celosvětově na pouhých 100 kusů.

Vedle ručně nanášeného laku s perleťovým efektem se zákazníci mohou těšit na karbonový zadní spoiler a kovaná kola z lehkých slitin s „hyper-titanovou“ povrchovou úpravou. Podle Nissanu se jedná o oblíbené položky z nabídky příslušenství pro standardní GT-R. Na výjimečnost limitované série bude poukazovat zlatá plaketa v motorovém prostoru. Z oficiálních informací bohužel není jednoznačně patrné, zda se přídomkem „zlatá“ míní barevný odstín, nebo materiál...

Porsche 911 Turbo S vs. Nissan GT-R vs. Bugatti Veyron. Kdo je nejlepší?

Porsche 911 Turbo S vs. Nissan GT-R vs. Bugatti Veyron. Kdo je nejlepší?

Nissan GT-R se prodává od roku 2007. Při svém příchodu vzbudil celosvětový úžas, když ve srovnávacích testech i dynamických měřeních renomovaných světových časopisů porazil zavedené ikony typu Porsche 911. V době jeho debutu se o GT-R mluvilo jako o „levném“ supersportu, což do značné míry platí i dnes. U českého importéra si za verzi GT-R Premium Edition řeknou o 2 530 000 Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Spoiler a kola jsou k dispozici i majitelům běžného GT-R – na rozdíl od zlaté plakety

Midnight Opal bude v USA stát 105 590 USD, tedy o šest tisíc dolarů víc než Premium Edition. Na českém trhu by tak limitovaná série mohla vyjít asi na 2,7 milionu Kč – pokud u nás vůbec bude oficiálně k dostání.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 63 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků