Nissan láká zákazníky na GT-R limitovanou sérií Midnight Opal

Nissan láká zákazníky na GT-R limitovanou sérií Midnight Opal

Strategie limitovaných sérií nebo dokonce kusů jako cesta k udržení atraktivity stárnoucích sportovních modelů zjevně není vyhrazena superluxusním značkám typu Bugatti či Pagani. Nejnověji jde touto cestou Nissan s modelem GT-R. Podpořit zájem o fenomenální, ale přece jen už poněkud okoukané sportovní kupé má série Midnight Opal, omezená celosvětově na pouhých 100 kusů.

Vedle ručně nanášeného laku s perleťovým efektem se zákazníci mohou těšit na karbonový zadní spoiler a kovaná kola z lehkých slitin s „hyper-titanovou“ povrchovou úpravou. Podle Nissanu se jedná o oblíbené položky z nabídky příslušenství pro standardní GT-R. Na výjimečnost limitované série bude poukazovat zlatá plaketa v motorovém prostoru. Z oficiálních informací bohužel není jednoznačně patrné, zda se přídomkem „zlatá“ míní barevný odstín, nebo materiál...

Porsche 911 Turbo S vs. Nissan GT-R vs. Bugatti Veyron. Kdo je nejlepší?

Porsche 911 Turbo S vs. Nissan GT-R vs. Bugatti Veyron. Kdo je nejlepší?

Nissan GT-R se prodává od roku 2007. Při svém příchodu vzbudil celosvětový úžas, když ve srovnávacích testech i dynamických měřeních renomovaných světových časopisů porazil zavedené ikony typu Porsche 911. V době jeho debutu se o GT-R mluvilo jako o „levném“ supersportu, což do značné míry platí i dnes. U českého importéra si za verzi GT-R Premium Edition řeknou o 2 530 000 Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Spoiler a kola jsou k dispozici i majitelům běžného GT-R – na rozdíl od zlaté plakety

Midnight Opal bude v USA stát 105 590 USD, tedy o šest tisíc dolarů víc než Premium Edition. Na českém trhu by tak limitovaná série mohla vyjít asi na 2,7 milionu Kč – pokud u nás vůbec bude oficiálně k dostání.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků