Nissan Juke v roce 2012 s hospodárnějšími motory

Nissan Juke v roce 2012 s hospodárnějšími motory

Automobilka Nissan ve Frankfurtu odhalila vylepšené provedení svého lehkého SUV Nissan Juke, jež se podle očekávání vyznačuje především snížením spotřeby paliva a emisí CO2. To se týká jak zážehové jednotky 1,6i, tak i vznětového motoru 1,5 dCi. Díky dílčím modifikacím včetně pozměněného zpřevodování manuálně řazených převodovek klesly papírové hodnoty poměrně citelně. Verze 1,6i prý nyní v kombinovaném provozu vykáže průměrnou spotřebu 6,0 l/100 km a emise CO2 ve výši 139 g/km.

Čtěte také:

Test: Nissan Juke 1,6i - auto pro Batmana

Nissan Juke s motorem 1,5 dCi a manuální převodovkou pak údajně dosáhne průměrné spotřeby 4,9 l/100 km a vyprodukuje 129 g CO2 na 1 km jízdy. Ceny modernizovaných vozů Nissan Juke by měly zůstat nezměněny.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek


 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků