Nissan Juke s osvěženým vzhledem a vylepšenými turbomotory

Kompaktní crossover Juke se v Ženevě ukázal ve svém vylepšeném provedení.

Nissan Juke svým extravagantním vzhledem na zákazníky zapůsobil, během uplynulých 40 měsíců bylo prodáno více než 420 000 vozů tohoto typu. Nyní ale přišel čas na modernizaci, o níž jsme se zmínili již před několika dny. Na první pohled si všimneme upravené přídě s členitějšími horními svítilnami opatřenými zdroji LED pro denní svícení, hlavní světlomety mohou mít nyní xenonové výbojky. Maska byla upravena podle aktuálních trendů Nissanu, změnami prošly také nárazníky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nissan Juke s osvěženým vzhledem pro rok 2014

Upraveny byly barevné kombinace karoserie a interiéru, nové jsou vzory litých kol, do zadních svítilen si našly cestu další zdroje LED. Ve standardní výbavě najdeme nyní kromě denního svícení LED také rádio s CD a vstupem Aux nebo hlídání tlaku v pneumatikách. Připlácet lze za soustavu Safety Shield zahrnující především hlídání slepých úhlů zrcátek a nechtěného opuštění jízdního pruhu, soustavu kamer sledující okolí vozu (viz např. test Nissano Note) nebo za prosklenou střechu.

Test Nissan Juke Nismo – jedno velké „kdyby“

Test Nissan Juke Nismo – jedno velké „kdyby“

Pro nový Juke budou k dispozici tři pohonné jednotky, přičemž pouze vznětový čtyřválec 1,5 dCi s výkonem 110 koní (81 kW) byl převzat z předchozí verze. Zážehové motory nahradila nová řada přeplňovaných agregátů DIG-T, přičemž 1,2 DIG-T nahrazuje atmosféricky plněnou jednotku 1,6 l.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Změny se dotkly také interiéru
 

Dosahuje srovnatelného výkonu 115 koní (85 kW) při vyšším točivém momentu a nižší spotřebě (5,5 l/100 km). Přepracovaná jednotka 1,6 DIG-T dosahuje při kompresním poměru zvýšeném z 9,5 na 10,5:1 výkonu 140 kW.

Předchozí KAPITOLY Následující
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků