Nissan Juke s osvěženým vzhledem a vylepšenými turbomotory

Kompaktní crossover Juke se v Ženevě ukázal ve svém vylepšeném provedení.

Nissan Juke svým extravagantním vzhledem na zákazníky zapůsobil, během uplynulých 40 měsíců bylo prodáno více než 420 000 vozů tohoto typu. Nyní ale přišel čas na modernizaci, o níž jsme se zmínili již před několika dny. Na první pohled si všimneme upravené přídě s členitějšími horními svítilnami opatřenými zdroji LED pro denní svícení, hlavní světlomety mohou mít nyní xenonové výbojky. Maska byla upravena podle aktuálních trendů Nissanu, změnami prošly také nárazníky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nissan Juke s osvěženým vzhledem pro rok 2014

Upraveny byly barevné kombinace karoserie a interiéru, nové jsou vzory litých kol, do zadních svítilen si našly cestu další zdroje LED. Ve standardní výbavě najdeme nyní kromě denního svícení LED také rádio s CD a vstupem Aux nebo hlídání tlaku v pneumatikách. Připlácet lze za soustavu Safety Shield zahrnující především hlídání slepých úhlů zrcátek a nechtěného opuštění jízdního pruhu, soustavu kamer sledující okolí vozu (viz např. test Nissano Note) nebo za prosklenou střechu.

Test Nissan Juke Nismo – jedno velké „kdyby“

Test Nissan Juke Nismo – jedno velké „kdyby“

Pro nový Juke budou k dispozici tři pohonné jednotky, přičemž pouze vznětový čtyřválec 1,5 dCi s výkonem 110 koní (81 kW) byl převzat z předchozí verze. Zážehové motory nahradila nová řada přeplňovaných agregátů DIG-T, přičemž 1,2 DIG-T nahrazuje atmosféricky plněnou jednotku 1,6 l.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Změny se dotkly také interiéru
 

Dosahuje srovnatelného výkonu 115 koní (85 kW) při vyšším točivém momentu a nižší spotřebě (5,5 l/100 km). Přepracovaná jednotka 1,6 DIG-T dosahuje při kompresním poměru zvýšeném z 9,5 na 10,5:1 výkonu 140 kW.

Předchozí KAPITOLY Následující
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků