Nissan Juke s osvěženým vzhledem a vylepšenými turbomotory

Kompaktní crossover Juke se v Ženevě ukázal ve svém vylepšeném provedení.

Nissan Juke svým extravagantním vzhledem na zákazníky zapůsobil, během uplynulých 40 měsíců bylo prodáno více než 420 000 vozů tohoto typu. Nyní ale přišel čas na modernizaci, o níž jsme se zmínili již před několika dny. Na první pohled si všimneme upravené přídě s členitějšími horními svítilnami opatřenými zdroji LED pro denní svícení, hlavní světlomety mohou mít nyní xenonové výbojky. Maska byla upravena podle aktuálních trendů Nissanu, změnami prošly také nárazníky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nissan Juke s osvěženým vzhledem pro rok 2014

Upraveny byly barevné kombinace karoserie a interiéru, nové jsou vzory litých kol, do zadních svítilen si našly cestu další zdroje LED. Ve standardní výbavě najdeme nyní kromě denního svícení LED také rádio s CD a vstupem Aux nebo hlídání tlaku v pneumatikách. Připlácet lze za soustavu Safety Shield zahrnující především hlídání slepých úhlů zrcátek a nechtěného opuštění jízdního pruhu, soustavu kamer sledující okolí vozu (viz např. test Nissano Note) nebo za prosklenou střechu.

Testy | SUV | Sportovní auta | Nissan

Test Nissan Juke Nismo – jedno velké „kdyby“

Pro nový Juke budou k dispozici tři pohonné jednotky, přičemž pouze vznětový čtyřválec 1,5 dCi s výkonem 110 koní (81 kW) byl převzat z předchozí verze. Zážehové motory nahradila nová řada přeplňovaných agregátů DIG-T, přičemž 1,2 DIG-T nahrazuje atmosféricky plněnou jednotku 1,6 l.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Změny se dotkly také interiéru
 

Dosahuje srovnatelného výkonu 115 koní (85 kW) při vyšším točivém momentu a nižší spotřebě (5,5 l/100 km). Přepracovaná jednotka 1,6 DIG-T dosahuje při kompresním poměru zvýšeném z 9,5 na 10,5:1 výkonu 140 kW.

Předchozí KAPITOLY Následující
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků