Hybrid, který má přes veškerou snahu spotřebu stejnou jako manželky Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG 150 koní. Není problém s ním s lehkou nohou jezdit za 5 litrů. S těžkou nohou 7-8 litrů a hodně těžkou nohou na dálnici (přes 200 km/h) za 9-11 litrů.
A ten Juke v tomhle režimu pojede pod čtyři.
Souhlas. Mám ten samý motor v Superbu a s lehkou nohou se dostanu i pod 5. Nyní o víkendu z Kutné Hory do Prahy za 4.7l a to nejsem žádná brzda provozu. Navíc dost velkou část trasy motor šlape jen na dva válce. Už mě také kolikrát napadlo, kde jsou ty výhody těhle hybridů, když čistě spalovací motor to dá s menší spotřebou...
No prostě se uekologizujeme zpět do jeskyně. Je zajímavé že už i některým evropským do nedávna dogmatickym ekologunm jako Timmermans začíná docházet že změna nemůže být nesena neúměrnym snížením životní úrovně velké části populace. Kupodivu jsou to také voliči. K tomu trochu toho pokrytectví, jako výjimky proto Ferrari apod. protože ty přeci vyrobí jen pár aut ročně:) . Zrovna takove značky přeci mohou emisní náklady snadno dostat do ceny produktu. Když chceme nulové emise tak je chtejme po všech (snad mimo armády, policie, hasičů a lékařů). Kdo chce letět na dovolenou má letět stejně bezemisne jako by tam jel autem. :) Tak snad už to nebude trvat dlouho než dostatečně velke části lidí bude stát zato jít k volbám.
Cca 100kw z 1.6 atmo a 2x elektromotorem? Si pamatuju doby, kdy to uměla samotná 1.6 atmo.
Kde maj ten motor co jen nabiji baterky a jinak je auto elektricky? Porad jsem nikde nevidel test…
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.