Nissan Juke-R: sériová výroba potvrzena

Nissan Juke-R: sériová výroba potvrzena

Nissan dělal kolem svého konceptu Juke-R pořádný rozruch. Zavzpomínat můžeme třeba na nekonečnou sérii videí, která dokumentovala celou stavbu vozu. Vše doprovázela prohlášení, že Nissan chce konceptem Juke-R pouze vyzkoušet, zda by byl zájem o ostrý crossover. Automobilka ovšem zdůrazňovala, že v případě sériové výroby nepůjde o takto supersportovní SUV. Jenže co se nestalo, zájem byl tak velký, že Nissan své rozhodnutí musel přehodnotit a nakonec potvrdil omezenou produkci modelu Juke-R.

Nissan Juke-R navštívil Silverstone

Nissan Juke-R navštívil Silverstone

Ohlas byl totiž neočekávaně obrovský a automobilka údajně podlehla tlaku. V tuto chvíli si svůj exemplář objednali už tři zákazníci, kteří se dočkají koncem léta. Co je ovšem nejlepší, je fakt, že na místo původního šestiválce převzatého ze staršího GT-R, přijde jeho nová verze. Těšit se tedy můžeme na Juke s motorem o výkonu 406 kW (553 k). Jen pro úplnost dodejme, že původní Juke-R zvládl stovku za 3,7 s a maximálně se rozjel na 257 km/h.

Podle všeho vznikne maximálně dvacet exemplářů, přičemž cena by se měla pohybovat v přepočtu kolem hodnoty 3 750 000 Kč. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 871 km
Cena: 275 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 420 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 480 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: 19 970 km
Cena: 480 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2014
Stav: 36 794 km
Cena: 330 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků