Nissan Juke-R 2.0 vs. dárce jeho orgánů. Kdo je rychlejší?

Nissan Juke-R 2.0 vs. dárce jeho orgánů. Kdo je rychlejší?

Britský Autocar dostal možnost otestovat novou verzi Nissanu Juke-R označenou jako 2.0 a tak využil příležitost a rovnou vůz porovnal s dárcem jeho orgánů, tedy s modelem GT-R Nismo. Otázka je jasná, kdo bude při sprintu rychlejší?

Nissan Juke-R 2.0 jde do výroby. Vznikne maximálně 17 kusů

Nissan Juke-R 2.0 jde do výroby. Vznikne maximálně 17 kusů

Odpověď najdete na přiloženém videu, kde jsou celkem tři pokusy. Velká  škoda je ale fakt, že Autocar netestoval, nebo nemohl testovat, klasický drag race se startem z místa, ale musel provádět start z pomalé jízdy.

Extrémní Nissan Juke-R se vrátil. Nově nabízí výkon 600 koní  

Extrémní Nissan Juke-R se vrátil. Nově nabízí výkon 600 koní  

Jen připomeneme, že Nissan Juke-R 2.0 má pod kapotou motor s výkonem 441 kW (600 koní) a techniku kompletně převzatou právě z GT-R Nismo. Podle dřívějších zpráv tento zběsilý crossover nakonec vznikne ve velmi malé sérii a bude se také prodávat. V plánu je ale maximálně sedmnáct kusů. 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků