Nissan Juke: „plastelína“ přeplácaná firmou Impul

Kompaktní SUV Nissan Juke rozhodně neaspiruje na žádný titul krásy, ale je alespoň zábavné. A právě tato skutečnosti zřejmě motivovala společnost Impul k tomu, aby připravila svoji vlastní interpretaci. Na první pohled si všimneme nové masky chladiče, předního spoileru a zadního difuzoru, dále stojí za zmínku hlavně obklady prahů, rozměrné přítlačné křídlo na zádi a devatenáctipalcové lité ráfky s pneumatikami o rozměru 245/40 R19. Připraveny jsou také úpravy programů řídicích jednotek s přeplňováním, tedy zážehového čtyřválce 1,5 l (HR15DE) a dieselu 1,6 l (MR16DDT). Hodnoty k mání nejsou, ale podle tvůrců ze společnosti Impul mají modifikace přinést „rychlejší odezvu motoru a snížení spotřeby“. K dispozici jsou též posílené brzdy, tužší pérování a nová výfuková soustava z nerezové oceli.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek


 

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 871 km
Cena: 275 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 420 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 480 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: 19 970 km
Cena: 480 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2014
Stav: 36 794 km
Cena: 330 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků